Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

er jo ikke moro og aldrig bruke pærla :) fin bil forresten

 

Heelt enig! Den skal brukes ;) Takk!

 

Har ikke en kamerat/bekjent som kjører en senka sølvfarga Corsa vel? Var du evt. med å besiktiget den før han kjøpte den? Er noe veldig kjent med denne E34n din!

 

Tror ikke det nei ? Kan ikke huske noe værtfall :P Hvor holder du til? Jeg har jo kjørt litt rundt om i hele landet i det siste så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra tråd å følge med på! Hvor er det du har kjørt for å hente interiør? Tror kanskje jeg traff deg på veien når jeg skulle selv hente interiør til min :D

Takk takk ;) jeg kjøpte det ifra koed, så det ble sendt hjem til døra.

Er jo mye mulig det, hvor da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det du kommer hjem til jul? :wub:

Er hjemme vær helg de neste 5 + drar opp til nord og blir der rundt 3 uker før jeg kommer nedover igjen ;) bilen blir stående her sørpå, så kjører jeg opp på nyåret igjen ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hentet meg en hattehylle fra Neonmuffler her på forumet og vært innom gs for å hente en brekkwire og bestilt litt klips til shaddowline lister og dørtrekk :)

Postet bilde

Glemte og ta bilde av hattehylla så det kommer senere i kveld !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk koblet opp og montert inn sjaførstolen i dag! Byttet om fra BMW stickere til samme stickere som GM bruker da jeg hadde dette tilgjengelig ;)

Holder på med bakseter i skrivende øyeblikk

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv et momory sete som må kobles til, hvordan gjorde du dette? :)

Jeg har kun koblet de kablene du ser på bildet, da jeg ikke har funnet noen koblingsskjemaer på resten av kablene. Ledningsnettet var klippa når jeg fikk setet så fikk ikke sett hvordan stickeren egentlig skulle være heller.. Men nå når jeg trykker på memory knappene så justerer jo setet seg inn i en annen stilling, så noe funker jo.. Har ikke prøvd og lagre noe selv enda da :)

I dag har jeg stura meg inne i garasjen hele dagen på bursdagen min, for og tilbringe litt "kvalitetstid" med dama, Bimmild :P dette har resultert i litt div :)

Fikk tatt ut rullgardina i den nye hattehylla, vasket den, retta et stag, og smurt opp glideskinnene med grafitt. Så nå ruller den seg inn og ut som den skal.

Postet bilde

Montert inn i hattehylla igjen

Postet bilde

Postet bilde

Deretter begynte jeg det lille prosjektet og rydde opp i lednings kaaoset jeg lagde for et par år siden, med dårlige løsninger.. Nå ble det bedre

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Såå skrudde jeg inn bakseter :D :D tøøøft

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Og når det var gjort fikk jeg inn litt snacks i bagasjerommet som gjorde at jeg får med mindre snacks på tur.. Må få meg en monoblokk til bassen og noen 10" høytalere til hattehylla til helgen :)

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...