Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Gratulerer, fin kjørebilder :D

Har du ikke skiltene på den 535n din, ligger i biltilsynet?

Jo takk! :D

Jo har skilter, og de ligger i bilen :P Men har jo ikke eu eller noe sånt så.. :P Enklere med bare prøveskilter fra jobben! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, fin kjørebilder :D

Har du ikke skiltene på den 535n din, ligger i biltilsynet?

Jo takk! :D

Jo har skilter, og de ligger i bilen :P Men har jo ikke eu eller noe sånt så.. :P Enklere med bare prøveskilter fra jobben! :D

Derfor :P hvis jeg skal kjøre lov så må eg kjøpe en gang prøveskilt i BT :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, fin kjørebilder :D

Har du ikke skiltene på den 535n din, ligger i biltilsynet?

Jo takk! :D

Jo har skilter, og de ligger i bilen :P Men har jo ikke eu eller noe sånt så.. :P Enklere med bare prøveskilter fra jobben! :D

Derfor :P hvis jeg skal kjøre lov så må eg kjøpe en gang prøveskilt i BT :(

Ja jeg er heldig der :wink: Forhåpentligvis trenger jeg ikke låne de mer, til den bilen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, fin kjørebilder :D

Har du ikke skiltene på den 535n din, ligger i biltilsynet?

Jo takk! :D

Jo har skilter, og de ligger i bilen :P Men har jo ikke eu eller noe sånt så.. :P Enklere med bare prøveskilter fra jobben! :D

bare å si att du ahr time til eu neste uke det. funker alltid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, fin kjørebilder :D

Har du ikke skiltene på den 535n din, ligger i biltilsynet?

Jo takk! :D

Jo har skilter, og de ligger i bilen :P Men har jo ikke eu eller noe sånt så.. :P Enklere med bare prøveskilter fra jobben! :D

bare å si att du ahr time til eu neste uke det. funker alltid :P

Hehe, mulig det :P

Aaah, gleder meg til i morra! Da blir det skruing igjen! Også på skikkelig værksted da! :P Digg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av dagens skru bilder :) Fikk ikke gjort så mye, men Saatan og det var digg og skru på bukk! :D:lol:

Skiver forran og bak + klosser og bremseslanger :) Jada.. vet det er biltema bak, men de fulgte med når jeg fikk bilen, jeg er blakk og dette er bare midlertidig :P

w9g1a0934ks8p5ugopjk.jpg

GS skivene forran :)

ij4s4loge0051t3689ut.jpg

Skiven bak

e75naqwceum9g5jarl7b.jpg

tewxi7ztl1ohi3zp0xxx.jpg

Skiven Forran

2s96m04axvxaxsbyj009.jpg

Digg plass og stå på! :D

pzs30csujqz85sjrpthi.jpg

e9uhzvxgexxridx02ule.jpg

Skive forran på :)

cck0bs8evatnkbm93tfw.jpg

8yr9ml31n0s10fbg7haf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snædder :-)

Hehe, ikke like snadder som din men... :lol: Dette er jo bare bruks bil! :D

Btw, fikk ferdig bremser bak også i ste, skjekket dem på rulla og de bremser likt alle sammen! :D Digg :)

Skjekka også om dekkene røyk eller ei... De røyk.. og bilen spant... og turtalsperra funker.. :P hehehe morro :twisted: Det skal jeg gjøre mer 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 som er saker! Må jo bli bra med skilter på denna!
Litt av dagens skru bilder :)

e9uhzvxgexxridx02ule.jpg

Hehe, enig! 8) Ja, skal nok bli bra med det! :D Eneste skumle nå, er at jeg har oppdaget mer rust i kanalen forran på sjafør siden.. må fikse dette med en gang... Er hull, så går ikke igjennom med det... Prøver og fikse noe midlertidig så den går igjennom EU.. så sender jeg den bort og sveiser ny kanal når jeg har tid og kan frakte den bort til han som sveiser for meg! :D

Den skal nok bli bra ettervært! :) Syns ikke den er så strøken nå.. Ikke etter jeg har studert den i en god stund, og har funnet mesteparten av det man kan sette fingrene på :P hehe Nok av jobb er det værtfall! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...