Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Gi tilbakemelding på de bremseskivene fra GSP...

Angående BT skiver bak, bruker du dem sammen med BT klosser får du piping i bremsene.

Skjedd med meg X2

Skal gjøre det når jeg har brukt de litt! :)

BT skiver og klosser fra mekonomen er det tror jeg.. :) Mener det var det forje eier sa :) Piping eller ei, bare det stopper så.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort jeg får en ny vindus visker motor nå, så er bilen min EU godkjent! :D Noen som har til meg? Trenger den iløpet av helgen! :D

Fikk tre feil på EU:

2 Vindusvisker motor

1 Løst sete (fordi jeg ikke har teppet på sjafør siden inne, så det ikke blir spendt opp som normalt)

1 Løs tilhenger kontakt (Må bare skru den på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort jeg får en ny vindus visker motor nå, så er bilen min EU godkjent! :D Noen som har til meg? Trenger den iløpet av helgen! :D

Fikk tre feil på EU:

2 Vindusvisker motor

1 Løst sete (fordi jeg ikke har teppet på sjafør siden inne, så det ikke blir spendt opp som normalt)

1 Løs tilhenger kontakt (Må bare skru den på)

Det så jo bra ut mikkel.. når kommer lappen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort jeg får en ny vindus visker motor nå, så er bilen min EU godkjent! :D Noen som har til meg? Trenger den iløpet av helgen! :D

Fikk tre feil på EU:

2 Vindusvisker motor

1 Løst sete (fordi jeg ikke har teppet på sjafør siden inne, så det ikke blir spendt opp som normalt)

1 Løs tilhenger kontakt (Må bare skru den på)

Det så jo bra ut mikkel.. når kommer lappen da??

yes! :D

Oppkjøring klokken 08:10 på Onsdag! :D Håper på at den kommer da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har vindusvisker motor til meg? :) haster litt :)

Hvis det er samme som på E30 så kan du få en av meg mot at du skrur den av selv..

Hehe, går bra! Skaffet meg en fra en hugger nerme jobben! :D Henter og monterer i morra! :)

Haha, måtta ta avgass på bilen min på nytt i dag.. INGEN trodde på at avgassen kom fra min bil siden den var så bra! :D "Har du tatt den fra en ny bil eller?" "nei lover, den er fra BMW!"

De trodde det nesten ikke når de så det engang :P

Lambda = 1.000

Co og alt sånt var laangt under minstekrav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...