Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Må si meg enig med Morten her..

Får se da, om den kler det eller ei! ;D Ikke værre en og bytte tilbake :P

Og hvis jeg ikke får tak i det med det første dropper jeg det :P gidder ikke og være bil laus/kjøre i en bil som ser ut som et vrak fordi jeg skal ha en viss front :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde gå for v8-fronten spør du meg! Og får i ikke tak i m5-fanger så ta en titt på aerodynamic leppa på schmiedmann! Blir pent med den på:) kan se om jeg finner link til en på bilforumet som hadde denne på sin bil for et par år tilbake, utrolig stilig bil han hadde! Så får du litt inspirasjon utseendemessig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var den gitt!

http://www.bilforumet.no/5-serien/50884 ... i-e34.html

Er ikke alle bildene som finnes lenger, men er fortsatt mye bra! Denne bilen som gir meg mest lyst på e34 igjen!

Bilen var meget pen den ja! ;) Men usikker på fangeren han hadde der.. Har sett et par andre jeg kunne tenkt meg mer! :D

Her er litt inspirasjon.. :P Fangere jeg kunne tenkt meg :) Har ikke peiling på hva noen av de heter, eller hvor jeg kan få kjøpt de men...

4air5p9rts9xn5qwjldz.jpg

7w8mbsydo7erxksbep1d.jpg

as59y9efv7p9w1wlny8m.jpg

3ztxdcwnqh1jntztcvyk.jpg

zwnjwspwbn7vdc5a8njl.jpg

Eller noe så "enkelt" og kult som en M5 fanger som jeg hadde<3

q6w9qipsnjo5o8hp552y.jpg

Creds til eierene av disse bilene, de er sykt kule! Hadde jeg endt opp med noe som ser like bra ut, er jeg fornøøyd :D Si ifra hvis jeg har lagt ut noe som jeg skal fjærne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de støtfangerfestene liggende. Lykter også.

viewtopic.php?f=14&t=158360

Mulig jeg sender deg pm senere ;) Nå har jeg muligens skaffet noen allerede :) Men ellers takk! :) Lyktene, er de justerbare, fra dæsjen? Det er mine, vet ikke om det er standard jeg.. :)

Ingen problem :) Ja mener det er justering på de.

Klart du må ha V8 fronten!!

Må nok ha det ja :D Hvis det er justering på de, så sier jeg ifra om jeg trenger de eller ei! ;) Lyktene mine er ikke knust eller noe, bare litt riper i dem etter veggen + de er trykket inn etter smellet :P De tålte litt :D Vet ikke om justeringen funker da men.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 forskjellige ACS fangere, og den "spisseste" er jo den peneste, men den er og den vanskeligste å få tak i. skal du ha den andre versjonen har de den bl.a på BS bildeler.

Hmm, ja må ha den spisse hvis jeg skal ha noe tenker jeg.. :) Men hvoor skal jeg finne den.. Orker ikke lete i år og dag etter den, da tar jeg heller M5 fanger igjen :) Mulig jeg klarer og redde den jeg allerede har :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så ikke at du hadde m5front jeg! Var rart å se den i samme fanger som bilen:p men den acs-fronten så pen ut! Bedre enn den acs-leppa som går ann å få kjøpt!

Får se hva det blir til da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fangeren du er ute etter heter ACS (Ac Schnitzer) fanger.

Mener de solgt denne i kopie utgave på en Norsk nettside for rundt 1600kr, den er til å montere på orginal fanger.

skal se om jeg finner link til nettsiden :P

Har søkt litt etter den, og alle linkene jeg har funnet til der de solgte den er jo for gamle, så nett siden finnes ikke lengere.. hmm :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...