Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

så breie vinterdekk er ubrukelig.. hadde 225 45 17 på min e28 en vinter.. og fy faen for no dritt.. kjørte med 205-55-16 året fø. og det var MYYYYE bedre... øgså blir felga ødelagte av saltet :P

Hehe, kan tenke meg det ja, MEN de gamle dekka.. hehe.. de var liffsfarlige og kjøre på! :P 0 grep når jeg skulle stoppe.. da er det bedre med disse, merker at jeg kan kjøre fortere i svinger og bremse bedre nå :) Felgene er såpass kantkjørte og ufine allerede fra forje eier, så jeg bruker de i vinter før jeg pusser de opp igjen til sommeren :) Skal rettes, glassblåses og pulver lakeres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funger fint med litt breie dekk! er jo litt tøft også, vinterdekk med strekk :D

Jaa, var ute og kjørte i nysnø (sidlengs) i går, var jo bare vellstand det! :D De sitter vesentlig bedre en de gamle dekka! :D

Dekkstrekk på disse ser også pent ut syns jeg :) Siden det er såpass høy profil på de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var den gitt!

http://www.bilforumet.no/5-serien/50884 ... i-e34.html

Er ikke alle bildene som finnes lenger, men er fortsatt mye bra! Denne bilen som gir meg mest lyst på e34 igjen!

Bilen var meget pen den ja! ;) Men usikker på fangeren han hadde der.. Har sett et par andre jeg kunne tenkt meg mer! :D

Her er litt inspirasjon.. :P Fangere jeg kunne tenkt meg :) Har ikke peiling på hva noen av de heter, eller hvor jeg kan få kjøpt de men...

4air5p9rts9xn5qwjldz.jpg

7w8mbsydo7erxksbep1d.jpg

as59y9efv7p9w1wlny8m.jpg

3ztxdcwnqh1jntztcvyk.jpg

zwnjwspwbn7vdc5a8njl.jpg

Eller noe så "enkelt" og kult som en M5 fanger som jeg hadde<3

q6w9qipsnjo5o8hp552y.jpg

Creds til eierene av disse bilene, de er sykt kule! Hadde jeg endt opp med noe som ser like bra ut, er jeg fornøøyd :D Si ifra hvis jeg har lagt ut noe som jeg skal fjærne :)

Bilde øverst er ACS kittet. kjøpte nettopp den fronten av en her på bimmers:D. Men på Amazon får du helle kittet for rundt 3500kr + frakt på ca 3000. så det er bare og handle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med bilen for tiden da? fått på ny hel front? :) på tide med updates :D

uten at jeg skal si for mye.. :P bilen er i daglig bruk, vet ikke hvordan Michael ligger an med den nye fronten, men den har ihvertfall ikke kommet på enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var den gitt!

http://www.bilforumet.no/5-serien/50884 ... i-e34.html

Er ikke alle bildene som finnes lenger, men er fortsatt mye bra! Denne bilen som gir meg mest lyst på e34 igjen!

Bilen var meget pen den ja! ;) Men usikker på fangeren han hadde der.. Har sett et par andre jeg kunne tenkt meg mer! :D

Her er litt inspirasjon.. :P Fangere jeg kunne tenkt meg :) Har ikke peiling på hva noen av de heter, eller hvor jeg kan få kjøpt de men...

4air5p9rts9xn5qwjldz.jpg

7w8mbsydo7erxksbep1d.jpg

as59y9efv7p9w1wlny8m.jpg

3ztxdcwnqh1jntztcvyk.jpg

zwnjwspwbn7vdc5a8njl.jpg

Eller noe så "enkelt" og kult som en M5 fanger som jeg hadde<3

q6w9qipsnjo5o8hp552y.jpg

Creds til eierene av disse bilene, de er sykt kule! Hadde jeg endt opp med noe som ser like bra ut, er jeg fornøøyd :D Si ifra hvis jeg har lagt ut noe som jeg skal fjærne :)

Bilde øverst er ACS kittet. kjøpte nettopp den fronten av en her på bimmers:D. Men på Amazon får du helle kittet for rundt 3500kr + frakt på ca 3000. så det er bare og handle:)

det høres jo litt spennende ut! Skal skjekke ut det nermere, takk for info! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med bilen for tiden da? fått på ny hel front? :) på tide med updates :D

Njooa... Går ikke noe serlig fremover for tiden... Jeg har lite penger, og de fleste jeg kjenner sier jeg garantert kommer til og dra av veien fler ganger iløpet av vinteren, så jeg TROR jeg kommer til og vente med og skifte fronten til våren igjen :P Ingen vits og gjøre samme jobben fler ganger og ikke minst bruke penger på det fler ganger! Etter jeg fikk lappen har jo pengene forsvunnet med en gang... Denne bilen er litt i dyreste laget og ha som bruksbil for meg.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...