Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Skjedde det noe da? Bilder?

Du skulle aldri ha kjørt ut der med full m5 plastikk :(

Ja, skjedde litt. Men må se nermere på det når jeg har bilen på bukken på jobben..

Må bytte bakskjermen min, for den ble bulka (Subba i dekket så jeg holdt på og skjære det opp), bulk og riper på døra og ikke minst: Bakhjulet på høyre side har sikkert -3 grader negativ camber, istedenfor -2 som det var. Høyre hjulet står 1-2cm innenfor hjulbuen mens på venstre siden flusher den med hjulbuen.. :roll:

Camberstaget ser bøyd ut, men det skulle vel gitt mer positiv camber da det blir litt kortere av bøyen?

All plastikk like hel som når jeg kom meg opp dit :D ikke det at frontfangeren er strøken uansett men.. :lol:

Har ingen bilder enda nei, men skal ta noen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel dekket skadene av han i e46en? :P

Veit ikke jeg.. Burde vel kanskje det, men igjen så er jo kjøring på bane på eget ansvar. + Faren hans og alle kompisene hans var bombesikre på at det var JEG som kjørte som en idiot osv osv. Mens han som lå bak E46'n (i en E28) så jo hele hendelsen og mente han i E46 gjorde feilen.. Var ikke jeg som begynte og sladde mens jeg kjørte forbi..

Jeg kjørte rett fram for og komme meg forbi han da han kjørte saktere en meg. Han lå helt til høyre og jeg helt til venstre da han begynte og sladde når jeg var på siden av han, mistet kontrollen når kontraen kom og kræsja i meg..

Vanskelig og forklare hendelsen :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde tatt en tur bort og hilst ja, men får ta det neste bmwccn-treff eller noe da ;)

kjipt å ødelegge bilen på banen, men det er desverre sånn at man kjører på eget ansvar, så du må nok bite i det sure eple og fikse bilen for egen lomme.

Men du får nok tingene på stell om ikke lenge, nå er jo sommern på vei inn, og da er det viktig med strøken og laaav bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmet litt når jeg kjørte, men ikke i det heatet hvor jeg kræsjet..

kjipt! ja jeg så alt som skjedde, han i e46'n skulle være kjekkas og tuta på sletta, men så styra han og ratta for mye og smalt inn i deg, UTEN TVIL han sin skyld!

Så han var så kjekkas ja. #-o Han la seg jo ganske flat når vi prata sammen etterpå, faren hans og kompisene derimot de mente jeg var idioten her :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde tatt en tur bort og hilst ja, men får ta det neste bmwccn-treff eller noe da ;)

kjipt å ødelegge bilen på banen, men det er desverre sånn at man kjører på eget ansvar, så du må nok bite i det sure eple og fikse bilen for egen lomme.

Men du får nok tingene på stell om ikke lenge, nå er jo sommern på vei inn, og da er det viktig med strøken og laaav bil :D

Jeg blir og se på flere treff regner jeg med, så får ta det da :)

ja, sant det. Veldig surt, det eplet her.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett filmen, moro. Brukt opp bensin tanken der? :P

hehe, nei brukte ikke opp hele tanken :P Fikk ikke kjørt nok.. Heatene var korte og ventetiden mellom heatene var latterlig lange! :P

MEN gikk ca 10-15liter heatet.. så var rundt literen i minuttet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All kjøring er jo på eget ansvar. Men syntes det blir for dumt når en kan kræsje i andre, og slippe unna. Klart, det var sikkert ikke med meningen, men han som får "skylda" burde jo betale når han kjører rett i en annen uskyldig bil.

Enig.. :)

Så litt på bilen i går.. Kom fram til at jeg skal prøve og bytte høyre bærearm bak og alle foringer.. Håper det gjør susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...