Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

klippa du bort kebab-kommentaren på slutten der ? :P

Hehe, nei det var ikke det klippet :lol: Men den kommer med på slutten av den jeg skal redigere! :P

Noen som har fjærbein til 535 liggende? Jeg skal kjøpe KW Inox 2 til bilen, men må jo levere alle fjerbein ferdig renska så de kan bygge de til meg... Kan ikke la bilen henge på jobben i 2 mnd heller :P

Begynner og gå litt fremover med bilen igjen.. Venter på girkasse, og det meste jeg trenger til den nå. Så da blir det manuell og griselav bil før våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøper du ikke bare komplett fra koed ?? :)

Som i fjærbein eller coilovere? Jeg betaler heller ekstra for og få noen skikkelige coilovere istedenfor FK coilovere :) Har hørt mye negativt om de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare foran du skal sende inn. Bak så er det jo bare helt vanlige dempere.

Ja, kom fram til det jeg også i går :) Har sånn halveis fått tak i alt jeg trenger. Ikke lenge til jeg har masse deler nå :)

Neste uke får jeg Girkasse delene. Da trenger jeg bare svinghjul og clutch pakke, så kan jeg montere alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøper du ikke bare komplett fra koed ?? :)

Som i fjærbein eller coilovere? Jeg betaler heller ekstra for og få noen skikkelige coilovere istedenfor FK coilovere :) Har hørt mye negativt om de :P

FK er noe av det bedre på markede :)

Ok, kjøp supert sport da, det er KW og der får du kjøpt alt komplett med spindler å greier foran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det du har hørt om FK da? Gikk fra Bilstein til FK og angrer absolutt ikke på det.

Har hørt at FK coiloverene ruster, for det meste. Og at folk har div problemer med de. Men, skal sies at jeg ikke har hørt fra noen som har de selv!

Når jeg begynte og lese litt mer på div forumer, så ser det ut til at det ikke er såå stor forskjeld på de, med tanke på hvilke dempere de bruker osv. Men er jo innimellom de som klager på rust på FK. Det har jeg ikke hørt om på KW, eller sett på de bilene vi får inn på jobben som kjører KW.

Du har ikke hatt noen problemer med dine? :) Hvor mye betalte du for dine, og hvor kjøpte du de?

KW har jeg litt mer troa på, er jo et annerkjent merke, og ville tro at det er det lille hakket bedre en FK.. Mulig det bare er inni hodet mitt.

Jeg får KW til nesten samme pris som FK så da tror jeg at jeg velger KW ;) De skal stå på sommer og vinter, så greit om de holder seg rustfri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pleid å lakke fjærbein/dempere og fjærer med kalipterlakk eller hammerslagslakk

Dette har funket for meg i alle fall

Solgte en bil i vinter med ett KW senkesett som fikk det montert for fire år siden da jeg satte fra meg bilen på jordet til en kompis rett etter montering. Hadde kun klarlakket dette og det så nesten nytt ut da jeg solgte bilen.

Jeg har forresten ikke like god erfaring med Bilstein og Sachs nå som før.

Også et par forhandlere jeg har snakket med sier kvaliteten/levetiden på Bilstein har gått ned de senere årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...