Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Så skal jeg bestille nye pakninger og simringer til motoren til uka, så jeg får pakka om den når jeg bytter girkassa, da den ikke ble tett når vi satte den sammen.. #-o

10-251_l.jpg

:lol:

Ja, har tilgang til de nå imotsetning til førstegangen ;) Nå blir det moment på aaaalt :wink:

Pakninger osv blir bestilt denne uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Ja, har tilgang til de nå imotsetning til førstegangen ;) Nå blir det moment på aaaalt :wink:

Pakninger osv blir bestilt denne uka ;)

Blir deilig :wink:

Ja.. Har litt problemer med clutchen da. Shippingen fra USA til Norge.. Har sendt mail til de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Ja, har tilgang til de nå imotsetning til førstegangen ;) Nå blir det moment på aaaalt :wink:

Pakninger osv blir bestilt denne uka ;)

Blir deilig :wink:

Ja.. Har litt problemer med clutchen da. Shippingen fra USA til Norge.. Har sendt mail til de..

Bestilte du fra gripforce ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte du fra gripforce ?

Ja, fikk svar på mail fra de. Så de sender noe "payment request" via paypal ;) Så det blir ok. Hvor lang tid tok det før du fikk ditt?

Har ikke fått svinghjul enda da.. Han jeg kjøper deler fra har ikke... :(

du påkoster til den store gullmedalje, det er bra:) Har sansen for prosjekter som tar av på denne måten!

Hehe, ja.. Penger "rett i dass" :lol: Jeg har ingen planer om og selge bilen på en stund, så da må den jo stelles litt med i det minste :P En vakker dag har den kanskje tatt av enda litt mer..Turbo kanskje? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som bilder! Sleng ut noen bilder av herligheten da :lol:

Bil er pengesluk og ferdig med det. Finnes hauger av Toyotaer Mazda Hyundaier å få kjøpt hvis man ikke liker bil og ikke vil ha noe annet en low budget, High milage.

Vi her på forumet er vel uhelbredelig andre veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare kjøpe deg en liten drittbil som fiestaen og bruke til og fra jobb så du slipper å bruke alle penga dine på bensin ;) Seaten er til salgs :mrgreen:

Problemet er at hvis jeg har en sånn liten drittbil som fiestaen så kjører jeg over alt hele tiden osv, så da bruker jeg minst like mye penger ;) Prøvd det før :P Bensin, bom, forsikring etc er mye peng.. :evil:

Ingenting er som bilder! Sleng ut noen bilder av herligheten da :lol:

Bil er pengesluk og ferdig med det. Finnes hauger av Toyotaer Mazda Hyundaier å få kjøpt hvis man ikke liker bil og ikke vil ha noe annet en low budget, High milage.

Vi her på forumet er vel uhelbredelig andre veien :D

Skal legge ut noen senere, har ikke gjort såå mye med den enda.. Men har noen bilder på kamera ;)

Nå skal jeg til Norsk Bildelesenter for og levere fjærbeina :D

Og gripforce sender paypal money request iløpet av morgendagen, så da har jeg klutchen om 2-3 uker sa de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt clutch 8)

wgjgi0880lvxm0xl0j0u.jpg

God for 417hk og 500nm om jeg ikke husker helt feil, så det burde holde for mine en gang 211hk :P

Var og leverte fjærbeina hos Norsk Bildelesenter i ste, så er spent på når jeg får Coiloverene! :D

I morgen går turen til GS sammen med tordahl for og kjøpe div pakninger osv til motoren 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk henta coilovere i dag :) GS var ute av drift så fikk ikke hjullager forran, så det ble ikke montert forran.. + jeg mangler 46mm pipe for og dra til hjullageret..

Men monterte bak! Litt for høy selvom den er skrudd helt i bånn.. Men setter seg vel litt ettervært ;)

577609_10151489729535363_891385362_23884967_1883112767_n.jpg

576771_10151490826510363_891385362_23888111_1027487541_n.jpg

529772_10151491292815363_891385362_23890652_37797105_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...