Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Ble vel ikke noe vanskeligere mot slutten så jeg for deg heller da regnet kom, du lå bra sidelengs da oxo :-P

Ville vært morsomt å sett hva du har fått til med manuell på bilen :)

Men så ut som du kjørte uten problemer hele dagen?

For min del ble det en fin dag med kjøring uten noe spesielle problmer, bortsett fra et bakhjul som løsna :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du til millien? :o .... jaja , bare å levere nøkkla til 535en til meg, så kan jeg passe på den mens du er borte :lol:

ja, må visst det.. Huff, får prøve og gå inn med en positiv innstilling, så blir det nok bra :) håper jeg...

Neinei, jeg tar den som delebil :lol:

Må da kunne droppe militæret nå om dagen? Gikk uten problemer for meg, bare fremstå som litt psycho :D

Skal nok ikke bli vanskelig og dimme, men jeg vil se hva det er før jeg prøver og droppe det ;)

Hehe, BMWn har jeg gitt pappa ansvaret og passe på! Gitt han streng beskjed om og kjøre den minimum 1 gang i mnd!

Ble vel ikke noe vanskeligere mot slutten så jeg for deg heller da regnet kom, du lå bra sidelengs da oxo :-P

Ville vært morsomt å sett hva du har fått til med manuell på bilen :)

Men så ut som du kjørte uten problemer hele dagen?

For min del ble det en fin dag med kjøring uten noe spesielle problmer, bortsett fra et bakhjul som løsna :-P

Nei, når regnet kom hadde jeg plutselig mer grip på bakhjula, så det understyrte til 1000 helt til det slapp, da gikk det greit :) men selv da sleit den med og spinne :P

Manuell hadde vært drit morro ! En dag så kommer det, bare og få ut fingern!

Som vanlig hadde jeg ingen problemer, denne bilen er trofast :D

Hehe, så det! Så skummelt ut :P måtte le litt når du rota i sikringsboksen for og få viskerne (?) til og gå :P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett par kilo trykk i innsuget, mener du vel ;)

Ja, selvfølgelig ;) hehe. Fantastisk frustrerende å sitte på og kjenne at rumpa neeesten kommer, men mangler, som du sa, noen kilo trykk i innsuget :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge jeg får litt mer power snart bryr jeg meg ikke stort om hvor den grøta deres er :P

Men først må vi bytte div foringer. Bilen er helt dritt og kjøre nå. Banekjøring tar på :P powerflex kommer i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nye casterstag foringer på, men fikk kun foringa av GS og ikke de skivene som skal være på siden av foringa, så måtte lage til noe jall.. Stikker og henter de skivene i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange som får sladda med automat, bra jobba ;)

Hvor skal du inn hen? :P

hehe, var morro og prøve :) legger ut en laaang filmsnutt i morgen. Redigering er ikke helt min greie, så er ingen wow film. Men da skjønner dere hva jeg mener med at den daua ut med en gang jeg fikk sladd :P sleit tilogmed og spinne på vått :P

Skal i panser, innrykk til sessvolmoen 8 august ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...