Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

:wink:

gjennomført og rått.. liker smaken din utta tvil! tommel opp!!!!
Satan den her ble deilig! Var heldig å få se en kjapp "titt" på den idag og :mrgreen:

Bra den faller i smak!!

Noen BRA bilder for en gangs skyld 8)

Litt justeringer

znx0hlvn2fd7ab9pwcwj.jpg

Så ut og knipse

d380oiezij6t4kd3pn8g.jpg

mz3dras7pw6jmao8yvlg.jpg

pqzdt9cdhq9g6tfr5z3w.jpg

58v6wgm8dnmw71o3hfd5.jpg

9qqs1r2admq1dstyprd1.jpg

srnrp0ziis1m9bytihez.jpg

Også fikk han knipset et par av Corvetten, gjorde seg og få av spoiler forran, og splitter bak. Nå gjenstår bare det spisebordet bakpå :lol:

xl130b42qhfiv87uujci.jpg

husunb8bb01yrn7dswn3.jpg

For dere som er glad i gode bilder: O'Snap på facebook. Der er det mye bra! Daniel er flink på bilder og film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte biler:)

Enig :)

Bmw'n ble myyye bedre og se til nå. Synes du har en fin farge som bilen kler veldig bra.

Rå tøff corvette også. Blir det skilter på den med det første, heller blir det prøveskilt bil :?:

Hehe, ja enig! Den er veldig anonym og fin, og den blir ikke skitten med en gang. Passer meg perfekt :P

Corvetten blir det skilter på, men ikke før om 1 år ca. Vi må gjøre den orginal først, den Norske stat :roll: Så frem til det, kommer den ikke til og bli brukt så noe serlig. Bare vasket og startet opp i ny og ne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sykt rått!! Digger fargekomboen med grå bil og hvite felger med polert kant! Fronten ble skikkelig badass! gule pærer?? Men 2 ting jeg ville gjort er å ha shadowline rundt rutene (er vel kanskje på to-do list?) og kjøpe gamletypen skilt og fjerne skiltholderen, blir mye cleanere med gamle skilt synes jeg! slipper det blå feltet med og bokstavene er større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sykt rått!! Digger fargekomboen med grå bil og hvite felger med polert kant! Fronten ble skikkelig badass! gule pærer?? Men 2 ting jeg ville gjort er å ha shadowline rundt rutene (er vel kanskje på to-do list?) og kjøpe gamletypen skilt og fjerne skiltholderen, blir mye cleanere med gamle skilt synes jeg! slipper det blå feltet med og bokstavene er større.

Ja, jeg også! Nei er vanlige hvite pærer, så er nok redigeringen av bildene :)

Shadowline kommer med lakk, samt toning av ruter (helt fram) Bare litt da. Skilt vet jeg ikke. Mulig det også kommer :) Plast skiltene er gull, mine har begynt og løsne invendig allerede så er vel ikke så lenge før jeg er imun mot fotobokser :lol:

Knall bra bilder! :D

Ja de ble rå. Bare synd at de lyver litt :P Bilen er jo ikke så fin i virkligheten.. :roll:

Lekre bilder! ;) ble ikke så ta de vi tok i dag:/ men skal redigere de litt i morgen, så kommer de ut ;) får bli med en gang O'snap er med, så får jeg lære litt mer;)

Ja, du får være med neste gang :) Venter spent på bildene, må da ha blitt noe bra? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...