Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

hvilket merke?

Merke spiller ingen rolle, bare jeg kommer meg fram når det er snø :P Var så ydmykende når quattro gutta måtte taue meg bort fra parkeringsplasser fordi jeg satt fast på flatmark på starten av vintersessongen i fjord... :lol:

Har 2 stk 225 45 17 vinterdekk:-), gammel og sikkert hare men fine å sladde med:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Hvor mye? :)

Jeg har 15" stålfelger til vinterdekk.. Ingenting klager på felgene fra min side :P

Hehe, jeg har heldigvis klart og bytte til meg noen "ok" vinterfelger 8)

har CVC5 225/45/17 liggende, heller ikke nyeste, 3-4 år gamle, men kjørte på de i fjor, og de fungerte utmerket da ;) skal kjøre på de i år også, men har ekstra ;)

Ekstra.. i dim..? :wink: ......og pris...? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd? Og har du funnet ut hva som er feil?

Det som skjer er at bilen funker som faen, så stopper jeg den - spiser midag - skal ut og starte igjen så er det ikke liv. Da er det heller ikke gnist, og det stiiinker bensin etter at jeg har kinna litt. Så prøver jeg og trille den i gang, den starter ikke, så tauer vi den noen 100 meter og det begynner og fuske som faaen, så den klarer ikke gå høyere en 1-1500o/m. Så tauer vi den helt hjem, og på turen hjem så klarer jeg og trille den igang i 4 gir.. det tok vel 1min før den gikk skikkelig og da gikk den som den skulle :) Det er frustrerende, for nå tør jeg ikke bruke bilen...

Fredrik: Ikke bensinpumpe nei, den får masse fuel men ikke gnist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilket merke?

Merke spiller ingen rolle, bare jeg kommer meg fram når det er snø :P Var så ydmykende når quattro gutta måtte taue meg bort fra parkeringsplasser fordi jeg satt fast på flatmark på starten av vintersessongen i fjord... :lol:

har CVC5 225/45/17 liggende, heller ikke nyeste, 3-4 år gamle, men kjørte på de i fjor, og de fungerte utmerket da ;) skal kjøre på de i år også, men har ekstra ;)

Ekstra.. i dim..? :wink: ......og pris...? :lol:

Har i 225/45-17.. tenkte mest på om du trenger et eller 2, hadde vært greit å ha et i reserve om noe skulle skjedd ;) men du trenger kanskje begge? kan alltids ordnes, blir ikke mye villmannkjøring med touringen i vinter tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilket merke?

Merke spiller ingen rolle, bare jeg kommer meg fram når det er snø :P Var så ydmykende når quattro gutta måtte taue meg bort fra parkeringsplasser fordi jeg satt fast på flatmark på starten av vintersessongen i fjord... :lol:

har CVC5 225/45/17 liggende, heller ikke nyeste, 3-4 år gamle, men kjørte på de i fjor, og de fungerte utmerket da ;) skal kjøre på de i år også, men har ekstra ;)

Ekstra.. i dim..? :wink: ......og pris...? :lol:

Har i 225/45-17.. tenkte mest på om du trenger et eller 2, hadde vært greit å ha et i reserve om noe skulle skjedd ;) men du trenger kanskje begge? kan alltids ordnes, blir ikke mye villmannkjøring med touringen i vinter tror jeg :P

Hehe, trenger 2 :) Mine ble så fort slitt bak av en eller annen grunn.. :lol: Men nå har jeg brått ikke tid og hente de før neste perm om vi får ordnet noe :roll:

De dekka kan du få:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Blei forresten i tvil om de var ett eller to igjennom skal sjekke!:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ouu, Takk så meeget!! MEN.. Jeg drar opp til nord igjen på søndag, så har brått ikke tid til og hente noe som helst før neste perm igjen.. :roll: Hvor holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I håp om å ikke gni det inn.. Er det ikke litt kjett å reise fra bilen når det er noe galt med den a? :P

Jo.. Liker det ikke, men samtidig så orker jeg ikke bruke den lille frien min på irritere meg over at bilen ikke funker som den skal, så da får den bare ha det så godt! Det kan fikses senere også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...