Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Jachwitz :lol:

Haha, jo ja. han er jo grei han tiltross for at han kjører 240 :P

Fischer er jo hyggelig. Får gå til han og si at vi skal være bestevenner de neste årene. Hehehe :lol:

Du får henge med Johnsen da ;) hvilken tropp er du i forresten?

Sent from my iToaster using Tapatalk

Johnsen? Burde jeg visst hvem det er? :P

Jeg er i Esk6, STTR, Bergepanzer ;) foreløpig er jeg bare mekaniker/hjelpemann men om jeg får grenaderstillingen blir jeg vognfører ;) det er jo morro her, så vi får se hva jeg velger! De får svar innen mandag på om jeg tar stillingen eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnsen er han som eier alt i bardufoss :P Johnsen elektro, svingen, arctic, bardufoss radio osv osv ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Han Johnsen ja! Haha, ja vi får vel se på den du! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge til du er ferdig i militæret? Lengter etter mer aktivitet i tråden her! :)

Hey! Spørs om jeg blir ferdig da.. Har sakt ja til jobb her som Grenader så.. Men om jeg begynner og jobbe her, så får jeg også penger og BMW'n blir tatt med opp så det blir også litt jobbing på den :D kommer til og få bedre råd da en når jeg var mekaniker så det skal bli bra! :D 3-4mnd igjen nå!

Sent from another universe using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til å blini bardufoss? :o stakkars deg :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Hehe, yep! Stillingen er jo morsom, variert og greit betalt pga mye felt :) + jeg har sted og skru og garasje til BMW'n :D får se hva det blir til! Har ikke skrevet kontrakt enda ;)

Sent from another universe using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løøøk! Kanke være her i denna gudsforlatte plassen i tre år :P

Neida! Er greit å få tjent endel cash og gjøre noe du liker :D

Hehe, ja vi får se hvordan det blir! ;)

Sent from another universe using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er lysten på en Rød E30 med M60B40 motor, coilovere, Porsche 911 (996) Turbo bremser forran & bak, hydraulisk brekk, bøttestoler, følger med bur (om det ikke allerede er sveiset inn)

Lite rust på bilen også. M-tech 1 mener jeg det er. Si ifra, så kan det skaffes fler bilder og eventuelt et tlf nummer til han som eier bilen ;)

Er en kollega på jobben si. Selger den, den er tatt godt vare på!

te8agyha.jpg

a3ydane8.jpg

Bilen står uten skilter ;)

Sent from another universe using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...