tommysh92 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Hadde problemer med fjusking når motoren ble varm og på lavt turtall. Det er sånn at når eg skal gi gass, så bare faller turtelleren ned. Så kommer den igjen etter 1 sekund eller 2. Dette skjer som oftest opptil 2500 omdreinginger, men det kan skje på høyere, men ikke ofte. Men på fredag stoppet bilen. Den begynte å fjuske veldig akkurat som den ble kvelt. Så stoppet den. Fikk start på den igjen, men den bare stoppa med en gang. Så jeg måtte slepe den hjem. Noen som har noen ide om ka det kan være? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Veivsenor gjetter jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommysh92 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 byttet veivsensor men får fremdeles ikke start Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Kamsensor kanskje? tror jeg ville prøvd diagnose først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Falsk luft et sted kanskje... ? sjekket om lmm er i orden? Ikke dumt å ta en diagnose heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommysh92 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 tror det kan være falsk luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommysh92 Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Skal ta diagnose på bilen no i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Hvordan gikk dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå