Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Støtte på et stort problem idag, nøkkelen falt på sjøen og reservenøkkelen ligger selvsagt i jakken i bagasjerommet.. ringte naf,viking og falcken ingen av de kunne hjelpe meg grunnet det er noe sikkerhetslås greier de ikke får opp..

Så mitt spørsmål er : Hvordan får jeg opp bagasjerommet og får ut nøkkelen? bilen må vekk kjapt..!

Skrevet

Har du luke i baksete? Knuse rute å få tak i jakka er en mulighet.

Ellers kan redningsselskapene ofte bende opp døra, men disse vil vell ikke reagere på håndtaket før man låser opp, evt bende opp og stikke inn ett staaaaag å trykke på låseknappen i midtkonsollen...

For å få opp bagasjerommet er det en plass du kan borre hull bak skiltplata for å komme greit til låsestag for å få opp luka, hør med til lokale forhandler om de vet nøyaktig hvor.

Skrevet

Dersom du er totalmedlem i redningsselskapet ville jeg så absolutt ha kontakte de for å dykke etter nøkkelen.. Dersom du ikke er totalmedlem bør du ikke finne deg i å få de til å dykke for det koster omlag 5-6000kr.. litt avhengig av tid etc.

Skrevet

er det ikke bare å få politiet etc til å åpne bilen frammi da, og trykke på låseknappen inni bilen, eller stikke handa inni skiposen?

min har også en knapp frammi for å låse opp bakluka..

Skrevet

er bilen låst med nøkkel så virker ikke knappen i midtkonsollen. Det er en sikkerhets sak som skal hindre folk i å bende opp døra, stikke inn en stang og trykke på knappen. Er hvertfal slik i min bil.

Har sett på youtube hvor man skal bore bak skiltet for og få opp bagasjerommet på en E38. Mulig d er noe der om E39 også.

Skrevet

aaa. har aldri prøvd bryteren inni når bilen var låst med nøkkel, men høres veldig logisk ut. har ikke skipose da?

knuse lykta vet jeg om en som prøvde, det funka dårlig da det er metall bak der og, bare at det er hull til pærene osv.

Skrevet

Knuse en rute, åpne døren og gå inn gjennom skipose.

Evt ta ut baksete og gå gjennom den isolasjonen som er klargjort for skipose.

Selfølgelig viss det ikkje hjeper å trykke på sentrallåsknappen eller bagasjeromsknappen...

Skrevet

Vet ikke om det er så lett å bare åpne dørene heller med håndtaket. Om de er låst med nøkkel tror jeg ikke de lar seg åpne uansett da. At du bare beveger på hendelen men ingen ting skjer. Mener å ha prøvd å dra opp låsetappen før uten at det skjer noe. Bare hvis den trykkes ned for å låse.

Skrevet

Er det ikke pose vil det være hel metallvegg med kun lite rundt hull :/ Om det da stemmer at det ikke er mulig å låse opp med knappen kan det virke som eneste mulighet er borre hull bak skiltet som jeg snakka om.

Kan jo hende det er mulig å sette strøm på en ledning noen vei men det skal litt forskning til om dette hastet...

2maz - Håndtakene inni bilen er ubrukelige når bilen er låst ja.

Skrevet

stemmer at man heller ikke kan åpne med håndtakene i dørene når bilen er låst med nøkkel.

her er det med å bore hull bak skiltet på E38. mulig det virker på E39 også. men vet ikke hvor man skal bore på E39.

Skrevet

Måtte teste dette med å åpne med dørhåndtak.

Låste bilen med fjernkontrollen, og åpnet døren fra innsiden med dørhåndtaket uten problem. Knappen for sentrallådes funket ikkje.

Ett annet forslag kan være å ringe en bilberger med fjernstyrt vinsj og tipp på planet.

Den fjernkontrollen fekk verfall elektronikken på bilen min til å gå i spinn. Bla gjekk låsene opp og ned:D

Er kankje mulig å få tak i jakken med nøkkel gjennom det lille hullet i bakseteryggen?

Skrevet

min E38 kan hvertfal ikke åpnes med håndtakene om bilen er låst med nøkkel. Setter jeg nøkkelen i tenningen og vrir om 1 hakk så hører jeg en liten lyd. Og da kan dørene åpnes ved at jeg drar i håndtaket 2 ganger og knappen i midtkonsollen virker.

Skrevet
Dersom du er totalmedlem i redningsselskapet ville jeg så absolutt ha kontakte de for å dykke etter nøkkelen.. Dersom du ikke er totalmedlem bør du ikke finne deg i å få de til å dykke for det koster omlag 5-6000kr.. litt avhengig av tid etc.

hahahahahaah

du tuller nå :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...