Gå til innhold

Kjøp av BMW X3 2.0d

Anbefalte innlegg

X3'en har hatt noen feil på fordelingskassa og et turboras her og der.

I tillegg til at det etter min mening er den absolutt styggeste BMW som produseres i dag, har den fått litt pepper for kvalitetsfølelse, f.eks. dørlyden når du smekker dem igjen - høres hyundai ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X3 etter facelift er ikke så ille å se på. Det er også en helt annen bil mtp komfort. Altså den er komfortabel. motor og drivverk er ikke noe mer plaget på disse en andre biler. iflg tester\statistiskk kommer X3 VELDIG bra ut mtp feil.

Kjør på sier jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X3 etter facelift er ikke så ille å se på. Det er også en helt annen bil mtp komfort. Altså den er komfortabel. motor og drivverk er ikke noe mer plaget på disse en andre biler. iflg tester\statistiskk kommer X3 VELDIG bra ut mtp feil.

Kjør på sier jeg!

Nettop denne følensen jeg har også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en slik bil selv for litt siden og en kompis har den. De er veldi plaget med cocksing eller hvordan det skrives, motoren soter ned seg selv pga egc ventilen eller noe tull, vi begge hadde problemer med dette og motoren går i en slags nødmodus. Ellers så er det en flott bil, med litt småfeil her og der. Bla. dørlåsen på bakdørene virker ikke og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en slik bil selv for litt siden og en kompis har den. De er veldi plaget med cocksing eller hvordan det skrives, motoren soter ned seg selv pga egc ventilen eller noe tull, vi begge hadde problemer med dette og motoren går i en slags nødmodus. Ellers så er det en flott bil, med litt småfeil her og der. Bla. dørlåsen på bakdørene virker ikke og slikt.

Vært mye borte i koksing på MB Vito. Det et helvete om det ikke oppdages raskt. Er dette veldig vanlig på disse altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...