Dirty Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Hei lurer fælt på henne man sjekker opp hvor mange prikker man har på førerkortet. politi? biltilsynet ? takk på forhånd
Ellingsen B. Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 tror jeg også har kommet ut av tellingen. Er det 7 prikker som er maks? Hvor mange år må det gå før de blir slettet?
SweetBMW Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 tror det går 3 år per prikk?? høres litt mye ut isåfall er ikke jeg prikkfri før om 12 år haha
RemyNG Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Du mister lappen i seks måneder hvis du får åtte prikker i løpet av tre år. Når prikken du har fått, er blitt tre år, slettes den.
316 Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 blir prikkefri til sommern jeg da. hehe Mener det var August 2007 jeg fikk en prikk... Fortsatt 3 år ettersom jeg da var i prøvetid? Har hørt rykter om at prikker forsvinner med utløp av prøvetid også.
Dirty Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Har tellingen ja. men er usikker på når jeg fikk noen av prikkene, har mye å gå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå