nimitz Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Synes min E39 er for lav, og ønsker og heve den. Er M tech unnerstell og nokså stiv i fjærene. Ønsker mer bakkeklaring, og mer komfortabel fjæring. Noen ide om hvordan dette må gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Kjøp nye originale fjører. God pris på www.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Vil det si at med orginale fjærer så vil bakkeklaringen bli større? Hva med demperene da? Nye de og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Har ikke vurdert en audi allroad eller volvo xc60 da? Om du syns en e39 med m-tech understell er lav så må det jo være en slik "nesten suv" du er ute etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Har ikke vurdert en audi allroad eller volvo xc60 da? Om du syns en e39 med m-tech understell er lav så må det jo være en slik "nesten suv" du er ute etter... Venta på ett sånt svar Angående demperene så tror jeg ikke de er kortere en orginale, men kun at de er stivere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Har ikke vurdert en audi allroad eller volvo xc60 da? Om du syns en e39 med m-tech understell er lav så må det jo være en slik "nesten suv" du er ute etter... Hehe, er vel forskjell på og stryke fartsdumper og kjøre suv? Tenker en del på kjørekomforten og. Stiv som en stokk med M tech. Kan tenke meg litt softer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Har ikke vurdert en audi allroad eller volvo xc60 da? Om du syns en e39 med m-tech understell er lav så må det jo være en slik "nesten suv" du er ute etter... Hehe, er vel forskjell på og stryke fartsdumper og kjøre suv? Tenker en del på kjørekomforten og. Stiv som en stokk med M tech. Kan tenke meg litt softer. Om du stryker fartsdumper så kan det ikke være orginalt m-tech understell på bilen din. standar og m-tech er jo nesten ikke merkbart i hverken høyde eller stivhet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Mtech er jo ikke akkurat stiv som en stokk, sikker på at ikke understellet er oppgradert? Klart mtech er stivere enn originalt, men vil fortsatt ikke betegne det som stivt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 og er vel ganske langt ifra å stryke fartsdumper au? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Synes den er stiv, men nå gjør vel 235 dekkene bilen en del "hardere" Men i forhold til min forrige bil som var en Mercedes 300 CE, så er E 39en ca 10 cm lavere. Synes det er litt problem på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 10cm? Det betyr altså at den merca di var mest sannsynlig høyere enn en audi allroad eller en volvo xc 60... Det er dekkene/felgene som gjør bilen din stivere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Er du/vi 100% sikker på at det er m-tech understell som står på bilen nå? Blir mye synsing fra alle kanter hva som faktisk er "stivt" og i mine øyne virker det utrolig rart. Hva er høyden fra senter på felg og opp til buen? For 10cm lavere enn en 300? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Mtech er vell bare 15mm lavere enn originalt... nei, her blir det bare tipping ifra min side.. Men om bilen er veldig lav er det nok noe annet enn mtech som står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Nå tok ikke jeg nøyaktig mål av hvor mye lavere den er enn CEen, men en god del lavere er den. Kjører på 17" felger, forøvrig de som fulgte med bilen. Jo, selvfølgelig kan det være dekkene som gjør bilen hard, men bakkeklaringen er ikke all verden heller. Må kanskje bare leve med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå