AVT Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Hei, jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg borbet type a felger til bilen min. 7,5x16foran og 9x16 bak. Er det noen som har bilder av hvordan dette ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 http://www.google.no/images?hl=no&sourc ... =&gs_rfai= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 hehe, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Hva syns dere forresten om de felgene til e30? Syns dere at det ser bra ut? Jeg har 17" nå, og lurer på om jeg kanskje syns de vil bli litt små? Eller syns dere at de er fine? Innspill tas i mot med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Borbet A går aldri av moten, men de krever at du senker bilen mye for at det skal se bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 17" Borbet A er PERFEKT på e30. Go for it Men ja, bilen må senkes der etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 men ser du har 325ix, er ikke det litt vanskelig å ha felger fra vanlig e30 over på ix? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Nei, Eneste forsjellen på vanlig e30 og ix er at ix er litt høyere (orginalt) og har en litt bredere sporvidde, hvertfall bak. I tillegg er det litt forsjeller på demperplassering? Felger skal vel passe overens ganske godt, men dersom du senker en ix påfører du en ekstrem belastning på drivknutene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Har hørt at ix har mye høyere innpress, og at brede kant felger ikke passer over.. bare bullshit det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Hvis det er "litt" forskjell på demperplassering, så kan det vel tilsi "litt" forskjell på innpress... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Borbet A er en av de styggeste felgene som noen gang er produsert... Ser helt jævlig ut. Synd og ødelegge en E30 med en så sinnsykt stygg felg.. :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Det er 12 mm høyere innpress på IX, dvs bygger 6mm mer per side. (47 på IX, 35 på vanlig) Men de er vel også noe breiere pga skjermutbyggerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Borbet A er en av de styggeste felgene som noen gang er produsert... Ser helt jævlig ut. Synd og ødelegge en E30 med en så sinnsykt stygg felg.. :-& Second that! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Borbet A er en av de styggeste felgene som noen gang er produsert... Ser helt jævlig ut. Synd og ødelegge en E30 med en så sinnsykt stygg felg.. :-& Second that! Men så kan heller ikke ALLE e30 ha Keskin KT1 eller BBS RS felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Med det vanligste innpresset til Borbet A, et20 og et15, vil felgene stikke utenfor skjermkanten på en ix. Jeg hadde 7x15 med et24 på min og det gikk akkurat. 9x16 med et15 vil stikke såpass langt ut at det blir seende teit ut. Og en ix kan heller ikke senkes så mye at effekten av disse felgene kommer til sin rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå