Reset Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Hei, har ett par spm om e39 Det er angående en 03 525DA. Bilen har automat, har rullet 16****KM, bilen har FUUULLT av utstyr, full pakke vistnokk, hvilket utstyr får man egetnli til e39? Er det noen svakheter med motoren? Finnes det mtech-2 til e39? Hva består da full mtech(2) pakke av? Hvordan er evt markedet for enn sånn bil i senere tid, med tanke på salg.. Mvh Reset:)
Otis Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Om bilen har FUUULLT av utstyr, så er det jo det som er alt utstyr kanskje? Men det som de fleste ikke har er elektriske seter med memory også på speil, og evt med aktiv sittepute. Navigasjon, alarm, automatisk lukke og åpne av bagasjeluken. Det er nok endel mer som ikke er så vanlig, men det er enormt mye forskjellig man kan ha til en E39. Motoren har ingen kjente svakheter, såvidt jeg har fått med meg. Mtech 2 finnes ikke, kun Mtech. Det er innstegslister, pedalsett, ratt, speil, fangere bak og foran, understell, fothviler. Sedan har vel også en spoiler kanskje. E39 holder seg greit i pris, for de velholdte eksemplarene, men hvordan de blir framover er det ingen som vet.
Reset Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Poenget er at jeg vet ikke hvilken bil det er, men når selgeren sier den har full mtech, når den ikke har det. så vet man aldri hva annet han lyger om også! Derfor tenkte jeg at om noen vet hvilke utstyr man får til e39, så kan man ordne en liten sjekkliste å se om selger snakker sant, og at han ikke sier den har " alt av utstyr" kun fordi den er godt utstyr kansje...
Mikael-B Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Utstyrliste kan du sjekke ved å gå til en BMW forhandler og gi dem VIN-nummeret. Eventuelt sjekke serviceheftet på bilen, det pleier å stå der.
Gjest Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 sjekk utstyrtsliste fra chassis nummeret.. jeg er så møkk lei alle e39 annonser hvor alle har "ALT" "FULT" "LOADED" med ustyrt, også har de knapt mer enn standard på en norsk bil.. ja det finnes m-tech2 understell til disse, aerodynamikk pakken kalles vel bare for aerodynamikk pakke på de gamle, og M aerodynamikk på de nye...
Reset Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 Okay, for han har sakt den har full mtech pakke, men har ikke speil etc.. så da er det jo litt muffens, sikkert bare at den har front å hekk
Lars89 Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Ang utvendig m-tech så er dette kun front og bakfanger, M5-speil osv er evt ettermontert. Finnes ingen mtech 1 og 2... Org aerodynamikk-front har et kryss i midten mens ettermontert M5-fanger er åpen.
Reset Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Skrevet Juni 5, 2010 Okay, for han har sakt den har full mtech pakke, men har ikke speil etc.. så da er det jo litt muffens, sikkert bare at den har front å hekk
Lars89 Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Det jeg prøver å si er at ORIGINAL M-tech kun består av front og bakfanger. Evt M5-speil o.l er ettermontert og ikke endel av den originale M-pakken
Gjest Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 som jeg sa, jo det finnes mtech 1 og 2 understell. hva angår optikk, mener jeg den første (den med bare noen splittere) aldri hette mtech, men bare aerodynamikkpakke, mens den nye (den som er "lik" m5) fikk mtech navnet... ellers er det riktig som du sier med m5 speil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå