Gå til innhold

Min BMW E92 320CI 2008

Share

Anbefalte innlegg

Dette er 320 BENSIN, var lei diesel :wink:

Ah, my bad. Jeg er heller lei bensin og drivstoff forbruk/utgifter og er på jakt etter 18d eller 20d ;)

Visst du kjøper deg en nyere bensinbil(f.eks en BMW med Efficient Dynamics), så er drivstoff forbruket nesten like lavt. Og utgifter(servicer,potensielle dyre feil med turbo,glødeplugger,dieselpumpe) ellers er LAVERE på en bensinbil kontra diesel.

Flott å se at du styrer med bilen min Tommy! ;-)

Konebilen trives her oppi, men står mye nå i sykkelsesongen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 7 months later...
Tommy, hvordan gjorde du det med de Ferrita stussene? Byttet du bakpotta, eller bare stussene?

Fjernet den originale ovale alu stussen, å kappet av litt av stålsussen på potta, og monterte ferrita stussen på den originale bakpotta.

Har du kjøpt ny E92?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Hei Tommy!

Ser du har skvettlapper foran på bilen din. Jeg har selv en 2009 320 Coupe X-drive med M-sportspakke, og har lett lenge etter slike. Regner med de ikke er originale til denne modellen, men kunne du fortelle hvor du har fått tak i de, og om du evt. måtte tilpasse de for å få de til å passe?

Håper på positiv tilbakemelding!

Mvh

Robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tommy!

Ser du har skvettlapper foran på bilen din. Jeg har selv en 2009 320 Coupe X-drive med M-sportspakke, og har lett lenge etter slike. Regner med de ikke er originale til denne modellen, men kunne du fortelle hvor du har fått tak i de, og om du evt. måtte tilpasse de for å få de til å passe?

Håper på positiv tilbakemelding!

Mvh

Robert

Det er originale BMW, men de sier at de ikke har til biler med M-pakke, men disse er til bil uten M-pakke, å de passet rimelig bra. Eneste er at det er en liten bue i skjørtene på M-pakken, som ikke er på std. Så jeg bare varmet dem litt med varmluftpistol, og bøyde dem litt innover der, så satt dem helt fint. Hvis du ikke gjør dette så vil du få en liten glippe på 1-2mm ved skjørtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fluidcontrol på storhaug, tidligere active service. Lignet hvertfall sykt mye da med samme felger å alt=p

Ok, da stemmer det, siden det er konebilen min, og kona går på BI, så hender det at hun 4-5 ganger i året tar bilen til skolen i stede for toget. Å hun parkerer der, ettersom det er en av de tryggere plassene, i forholdt til langs gatene, eller i garasjen på BI (der blir biler påkjørt nesten daglig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...