CrZyWiz Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Dette er 320 BENSIN, var lei diesel Ah, my bad. Jeg er heller lei bensin og drivstoff forbruk/utgifter og er på jakt etter 18d eller 20d Visst du kjøper deg en nyere bensinbil(f.eks en BMW med Efficient Dynamics), så er drivstoff forbruket nesten like lavt. Og utgifter(servicer,potensielle dyre feil med turbo,glødeplugger,dieselpumpe) ellers er LAVERE på en bensinbil kontra diesel. Flott å se at du styrer med bilen min Tommy! Konebilen trives her oppi, men står mye nå i sykkelsesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Grattis med ny bil! Ser pen ut denne..! CrZyWiz, du bytter bil ofte nok ja hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Tommy, hvordan gjorde du det med de Ferrita stussene? Byttet du bakpotta, eller bare stussene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Tommy, hvordan gjorde du det med de Ferrita stussene? Byttet du bakpotta, eller bare stussene? Fjernet den originale ovale alu stussen, å kappet av litt av stålsussen på potta, og monterte ferrita stussen på den originale bakpotta. Har du kjøpt ny E92? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Tommy, helt nydelig bil! =) Så den 1`ern din når den kom oppover til nord, så godt at den var tatt godt vare på iallefall=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertF Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hei Tommy! Ser du har skvettlapper foran på bilen din. Jeg har selv en 2009 320 Coupe X-drive med M-sportspakke, og har lett lenge etter slike. Regner med de ikke er originale til denne modellen, men kunne du fortelle hvor du har fått tak i de, og om du evt. måtte tilpasse de for å få de til å passe? Håper på positiv tilbakemelding! Mvh Robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hei Tommy!Ser du har skvettlapper foran på bilen din. Jeg har selv en 2009 320 Coupe X-drive med M-sportspakke, og har lett lenge etter slike. Regner med de ikke er originale til denne modellen, men kunne du fortelle hvor du har fått tak i de, og om du evt. måtte tilpasse de for å få de til å passe? Håper på positiv tilbakemelding! Mvh Robert Det er originale BMW, men de sier at de ikke har til biler med M-pakke, men disse er til bil uten M-pakke, å de passet rimelig bra. Eneste er at det er en liten bue i skjørtene på M-pakken, som ikke er på std. Så jeg bare varmet dem litt med varmluftpistol, og bøyde dem litt innover der, så satt dem helt fint. Hvis du ikke gjør dette så vil du få en liten glippe på 1-2mm ved skjørtet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertF Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Takk for kjapp tilbakemelding, Tommy! Da skal jeg få tak i slike asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 så denne utfor fluidcontrol her en dag, temmelig fin! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 så denne utfor fluidcontrol her en dag, temmelig fin! =) Tviler på at det var min, den har ikke vert på hverken myklaberget, eller på sola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 fluidcontrol på storhaug, tidligere active service. Lignet hvertfall sykt mye da med samme felger å alt=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 fluidcontrol på storhaug, tidligere active service. Lignet hvertfall sykt mye da med samme felger å alt=p Ok, da stemmer det, siden det er konebilen min, og kona går på BI, så hender det at hun 4-5 ganger i året tar bilen til skolen i stede for toget. Å hun parkerer der, ettersom det er en av de tryggere plassene, i forholdt til langs gatene, eller i garasjen på BI (der blir biler påkjørt nesten daglig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Lenge siden det har vært en oppdatering her Her er ett bilde en fotokompis la ut her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Ser det har vert lite oppdateringer ja. Her er noen bilder, med de felgene bilen har nå(har hatt de 2 sesonger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå