S.Arnesen Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Oki.Ringte og spurte for 2 uker siden og da hadde de kun til csl fanger. Dumt.. varenummer 7-0104... Jeg kjøpte denne, og den passet overhodet ikke. En bekjent av meg monterte den på m3'n sin, passet perfekt...
Pelton Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Oki, ja er jo forskell på fangerne Har touring jeg. Har sikkert bestilt feil igjen jeg da Noen som trenger?
S.Arnesen Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Oki, ja er jo forskell på fangerne Har touring jeg. Har sikkert bestilt feil igjen jeg da Noen som trenger? Å, du skulle ha på m-tech2 front? isåfall så er det jo ikke rart at det ikke passet, er jo beregnet til m3 front....
Morgan GS Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Den røde bilen har org M3 fanger og ettermontert våres løse carbon splittere . Ring meg så skal jeg hjelpe deg
Pelton Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Ja, selvfølgelig Noen som vet om disse splitterne finns til M-tech 2? Er nesten sikker på at jeg har sett det.
S.Arnesen Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Ja, selvfølgelig Noen som vet om disse splitterne finns til M-tech 2? Er nesten sikker på at jeg har sett det. Aldri sett csl look til m-tech fanger, ikke ser jeg helt hvordan det skulle gå heller. Ser for meg at det kanskje er clubsport splittere du mener?
Adyb Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Den røde bilen har org M3 fanger og ettermontert våres løse carbon splittere .Ring meg så skal jeg hjelpe deg såppas ja. ja men er på sjøen og er ikkje hjemme før 12 juli. Så jeg tenkte jeg skulle bestille sånn jeg hadde alt klart til jeg kom hjem. vet du hva fanger jeg må ha for å få denne lippen ( bilde) til å passe ? vurderer å ta dessa carbon splittersa ( røde bilen ) om de ikkje blir denna carbon lippa. men har ikkje peiling på ka fanger jeg må ha :S
awt Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Den leppen er laget for M3-fangere, så det beste vil være å kjøpe en M3 replica-fanger beregnet på vanlig coupè. Leppen er opprinnelig laget av Strassentech, men de fleste som selges er kopier. Har selv denne kombinasjonen på min bil. Strassentech har også matchende bakluke- og bakrute/tak-spoiler.
Pelton Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Er 99% sikker på at jeg har sett csl lignende splittere til M-tech 2, men men. Skal ærlig inrømme at jeg aldri har tenkt over forskjellen på M3 og M-tech fangeren.... Men nå har jeg virkelig fått det med meg... og bestilt splittere som ikke passer, 2 ganger.... Får vel bli clubsport da
Morgan GS Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Den røde bilen har org M3 fanger og ettermontert våres løse carbon splittere .Ring meg så skal jeg hjelpe deg såppas ja. ja men er på sjøen og er ikkje hjemme før 12 juli. Så jeg tenkte jeg skulle bestille sånn jeg hadde alt klart til jeg kom hjem. vet du hva fanger jeg må ha for å få denne lippen ( bilde) til å passe ? vurderer å ta dessa carbon splittersa ( røde bilen ) om de ikkje blir denna carbon lippa. men har ikkje peiling på ka fanger jeg må ha :S monteres på org m3 front , har bestilt slik leppe , kommer senere i sommer
Adyb Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 veit du om lippa passer på den M3 fronten men har på koed.no ? varenummer :www15582
Adyb Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Skrevet Juni 12, 2010 brukte du lim eller skruer for å feste den ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå