Just-turbodiesel Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 http://go.nettavisen.no/go/e/hovedspalt ... 574270.ece hva syns vi Nye Bmw'r er helt klart veldig bra! De som lager best biler vil jeg påstå i disse dager, kvalitetesmessig også! Er vel bare Mazda 6 og Honda Accord og Mb c-klasse som har noe å stille opp med etter min mening.
Erebus Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 merce W123 TDT er mye bedre, nye 5ern svinger altfor bra. er det å ligge bredt i svinga som teller!!
Just-turbodiesel Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 og ditt problem er hva for noe?! For min del er det ikke tvil hva jeg ville valgt, men av nye biler er BMW på rett spor etter en liten downperiode, var det jeg ville påpeke.. Prisen er jo latterlig i forhold til hvor rask den er, tenk deg hva slags cosworth eller porsche man får til den prisen.. men bilen er utvilsomt bra den i forhold til konkurrentene i det segmentet, skal man tro motorjournalistene.l.
Fredrik 90 Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 BMW har i mine øyne alltid vært best, til og med hakket bedre enn Audi som er mitt andre favoritt merke. BMW har alltid vært innovative med fokus på sikkerhet og kjøreegenskaper samtidig som de stapper det inn i lekkere biler med usedvanlig god kvalitiet! Dette er også noe Audi klarer med glans men BMW får liksom til den lille ekstra snerten over det hele, og selvfølgelig er nye 5-serie en av verdens beste biler akkurat nå. Se hvor bra X1 har slått ann, den fyller kravene til de som ikke har råd til X3 men vil kjøre noe mer spennende enn Toyota RAV-4, Honda CRV og Suzuki Grand Vitara(Nitriste biler) Se hvor overlegen 7-serien er i forhold til S-klasse og Lexus LS600 hva anngår design, motor og kjøreegenskaper. Audi har kommet med ny A8 som biter godt i fra seg men likevel så når den andrepalss etter den to år eldre 7ern X5 er nå 4 år gammel og selger fortsatt i bøtter og spann, mer sportslig standard SUV finner man ikke Man kan liksom fortsette og fortsette slik i timesvis
Fredrik Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 X5 er nå 4 år gammel og selger fortsatt i bøtter og spann, mer sportslig standard SUV finner man ikke Porsche Cayenne Turbo... 500 HK, 700 Nm, 0-100 Km/t på 4,7 sekunder og en topphastighet på 278 Km/t... say no more...
noekult Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Hadde de holdt seg unna grisestygge 5 GT, X3 og X5 M og X6 M så hadde BMW vært verdens beste bilmerke akkurat nå. X1 er en skam kvalitetsmessig på interiøret. Men absolutt ALLE kule bilmerker driver med no rart for tiden. Porsche = SUV Aston Maritn = Cygnet Ferrari = Droppa manuelt gir Mercedes-Benz = A-klassen, R-klassen+++ Audi = A5 med fire dører, hallo noen hjemme!?? Jeg blir så oppgitt. Osv. Apropos Audi: I mine øyne så liker jeg bare A8 D3 (S8 versjon) og S4 B8 (pga DSG kassa er det en veldig fullkommen hverdagsbil). R8 er ikke pen men Audi har i det minste vist verden at de har kunnskap til å lage en skikkelig Freude Am Fahren bil og nærmest latterliggjort BMW. Men resten av Audiene er sjelløse. Helt kjønnsnøytrale biler for idioter som liker at alle bilene ser helt like ut. Samtlige Audier før 2005 var stygge i mine øyne... Purismen er død.
Just-turbodiesel Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 Hadde de holdt seg unna grisestygge 5 GT, X3 og X5 M og X6 M så hadde BMW vært verdens beste bilmerke akkurat nå. X1 er en skam kvalitetsmessig på interiøret.Men absolutt ALLE kule bilmerker driver med no rart for tiden. Porsche = SUV Aston Maritn = Cygnet Ferrari = Droppa manuelt gir Mercedes-Benz = A-klassen, R-klassen+++ Audi = A5 med fire dører, hallo noen hjemme!?? Jeg blir så oppgitt. Osv. Apropos Audi: I mine øyne så liker jeg bare A8 D3 (S8 versjon) og S4 B8 (pga DSG kassa er det en veldig fullkommen hverdagsbil). R8 er ikke pen men Audi har i det minste vist verden at de har kunnskap til å lage en skikkelig Freude Am Fahren bil og nærmest latterliggjort BMW. Men resten av Audiene er sjelløse. Helt kjønnsnøytrale biler for idioter som liker at alle bilene ser helt like ut. Samtlige Audier før 2005 var stygge i mine øyne... Purismen er død. du liker e30 og misliker alle audier før 2005? glad vi er forskjellige! RS4, s4,s2 osv er jo kongebiler..
noekult Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 du liker e30 og misliker alle audier før 2005? glad vi er forskjellige! RS4, s4,s2 osv er jo kongebiler.. Snakket om at de er stygge, ikke at de er dårlige... De Audiene har ikke samme karisma eller brutale understatement looken M-bilene har. Etter 2005 endret det seg, dog... Jeg liker E30 fordi det er den bilen jeg har penger til for tiden, ikke fordi det ikke finnes noe annet der ute... og ditt problem er hva for noe?! For min del er det ikke tvil hva jeg ville valgt, men av nye biler er BMW på rett spor etter en liten downperiode, var det jeg ville påpeke..Prisen er jo latterlig i forhold til hvor rask den er, tenk deg hva slags cosworth eller porsche man får til den prisen.. men bilen er utvilsomt bra den i forhold til konkurrentene i det segmentet, skal man tro motorjournalistene.l. Du kjøper ikke ny BMW for kun farta da... Du kjøper en tysk premiumbil fabrikkny fordi du vil ha hele pakka. Hvis man skal snakke ytelse hele tiden vil gamle helter nesten alltid vinne til samme pris. Favoritt BMWen min av dagens biler er sikkert E90 LCI 320D Xdrive m/ automat. BMW er for meg hverdagsbiler og denne er helt perfekt for norske forhold og avgifter Bilen ser bra ut, har lav vekt (viktig!), kjøreegenskaper følger med og forsiktig trim gir den ca. 205 hk og den bruker nesten bare halvliter mila. Blir liksom ikke bedre cruiser og bybil enn det. Skulle ha F01 7-seriens interiør... <3 Ellers er jeg fortsatt størst tilhenger av M-bilene fra '99 (M5) og før E24, E34, E39, E30 - it's all good, very good! Og DENNE bilen er et bevis på hvorfor BMW i umiddelbar fremtid blir verdens aller fineste og beste (vanlige) biler: Jeg er helt dødsforelska i dette Gran Coupe konseptet. PERFEKT bil. Denna 7-ern er også veldig, veldig rå (selv om den blir for stor/upraktisk for bruk i Oslo): Interiøret er rått.
babjorn Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Etter min mening blir disse modelene alt for gammel/herremans biler å noen av ny bilene blir for star wars etter min smak,men nå er jo jeg den typen som liker Eldre Audi/BMW av Utsende.Å X6 som jeg så her i Tønsberg var bare skam rå,så tror vi alle har mye forskjellig smak hehe
Flextron Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 X5 er nå 4 år gammel og selger fortsatt i bøtter og spann, mer sportslig standard SUV finner man ikke Porsche Cayenne Turbo... 500 HK, 700 Nm, 0-100 Km/t på 4,7 sekunder og en topphastighet på 278 Km/t... say no more... Ikke så mye som skiller disse.. Bmw X5 M utgave Drag (cw) 0.38 Top speed (km/h) 250 Acceleration 0 - 100 km/h (in s) 4.7 Acceleration 0 - 1,000 m (in s) 23.5 Acceleration 0 - 200 km/h (in sec.) 16.9 http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/m ... _data.html
Just-turbodiesel Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 smaken er som baken, syns x6 er en av de styggeste bilene som BMW har laga, sammen med den nye gt-4x4'n de har laga..
noekult Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 X6 er strengt tatt for de som ikke liker at "alle" andre har X5...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå