Gå til innhold

Beste Ipod løsning til bmw??

Anbefalte innlegg

Lurer litt på å montere dette i en E46 m3, men tenkte å høre litt her først, om noen har en de vil annbefale eller har vært borti..

Har sett litt på:

Dice

Rockford Fosqate

Intravee

Grom Og Dension.

Noen flere det er verdt å nevne?!

Mvh Vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har Intravee og mener denne er absolutt best om du har original navigasjon. Har du bare vanlig spiller ville jeg nok valgt Dice.

Ser det er noen som mener det!! hva er forskjellen på Dice og Intravee om man har Navigasjon?!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir lydkvaliteten med disse løsningene? Låner bilen til min svigerinne nå, en 07mod ener og der er det jo aux-inngang, Har koblet til ipoden der nå, men ærlig talt, lyden blir jo helt crap! Blir det bedre med slike løsninger eller ligger problemet i mp3'ene, eller ipoden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting å utsette på min løsning ihvertfall, men så er nok ikke jeg en av de mest kresne heller.

Om lyden høres bedre ut når du benytter deg av ørepropper eller en form for docking-stasjon vil nok problemet være i bilen, men hvis lyden er elendig overalt er det nok noe galt med musikkfilene eller iPoden.

I teorien er slike løsninger som dette i bunn og grunn det samme som aux-inngang, men med mulighet for litt ekstra informasjon via bus-systemet i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kaprer tråden litt. Jeg har navi professional med CD spiller foran og ikke CD veksler. Ser at de løsninger som er aktuelle for min del innebærer at man erstatter CD veksler med en eller annen dingseboms som en kobler iPod til.

Så hvordan finner jeg ut om det er lagt opp kabling til CD veksler i min bil, en 2004 touring ?

Ønsker en løsning med iPod og helst USB avspilling. Hvilken velger jeg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...