Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er ikke bare pga streiken at det ikke har blitt levert da? har fått tingene mine ganske kjapt fra koed når eg har bestilt ting derfra.. :)

Skrevet

Pleier å ta 4-5 dager når jeg bestiller ifra koed... akkuratt nå om dagen så tar jo alt lang tid, på grunn av denne streiken som er i gang...

Skrevet

Streiken er avblåst for lenge siden, så den kjøper jeg ikke. Jeg vet i allefall at det er siste gang jeg kommer til å bestille noe fra koed, makan til treghet er det lenge siden jeg har vært borti. Jeg bestillte flere pakker fra Kina både samme dag og uker etter, og alle er kommet. Den tregeste pakken fra kina tok 8dager. Så hva pokker er det Koed sommler med?

Skrevet

streiken slutta på mandag elns alle var i arbeid igjen på mandagen iallefall.

pleier ikkje å ta lange tida i fra koed til pakken er i postkassa

Skrevet

Koed bruker 4-5 dager å er litt billigere virker det som å GS 2-3 dager men litt dyrere virker det som.Jeg venter enda på topppakning fra GS å tatt 1 uke nå,men andre deler har jeg fått rimelig fort,så mulig transport streiken henger litt etter,ikke vet jeg.Er hyggelige folk på Koed å GS så er bare å ringe.

Skrevet

Selvom det var streik så var jo ikke alle transportarbeiderne tatt ut i streik, det var jo bare en liten del som var tatt ut i streik. Jeg bestilte flere pakker i Norge mens det var streik men det var aldri noe problem med leveransen selvom streiken pågikk. Og Koed ligger i Danmark, ikke Norge, og det var bare streik i Norge, og jeg skulle kanskje ha hatt sporings nr, eller hva tror du?

Ja, jeg er letter irritert nå på koed.

Skrevet

Nå har ikke jeg greie på hvordan streiken berørte levrandører,men trenger man deler fort bestiller man på GS å Koed hvis man kan vente noen dager ekstra,er hvertfall det alle sier innpå her.Men nå vet ikke jeg når du bestilte,at Koed er juks å fanteri er feil etter min mening,men har hatt problemer med frakt selskape dem hadde før,men dette er en stund tilbake,men vet ikke hvem dem har som kjører leveringer nå.

Skrevet

Min bror i Nord Norge bestilte nylig deler derfra og det tok under 1 uke fra bestilling til levering. Bra det.

Men som andre nevner, det er bare å ta en telefon og høre status på bestillingen din.

Skrevet

Fikk vannpumpa mi på 3 dager fra koed i forrige uke jeg. så jeg skal vertfall ikke klage. ;)

Kan jo være om de ikke har på lager at det tar litt lenger tid.

Skrevet
Er det bare jeg som irriterer meg over sinnsykt lang leveringstid?

Er Koed.no bare juks og fanteri?

Ja, det er juks og fanteri :lol:

Er nok bare du som har uflaks ell no.

Skrevet

Alltid vært fornøyd med service og levering fra Koed :D

Ved problemer er det bare å ringe, hyggelige folk som svarer samt at de svarer raskt på bl.a mail!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...