scoot Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Det er nok ikke aktuelt Bilen er nå klar for salg, har kjørt nærmere 60mil i helga og den har oppført seg meeeget bra. God bil å kjøre langt med. Sånn bortsett fra at jeg mistenker kast i en bremseskive foran er den knallgod. ( story; en dansregistrert V70 bestemmer seg for å teste ut bremselengde 100-0. Yihu. Kom en liten vibrasjon etter det ). BILDER? Og avslutningsvis kom jeg over denne her; gjennomført? Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Lol den golfen du kom over der har jeg ei reportasje av fra et Gatebil blad litt tilbake Angående bilen ser den jo veldig veldig fin ut, men må forhøre meg med fatter før jeg åpner lommeboka først så får vi se om jeg kanskje ringer deg omgående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Det er nok en polo min venn Ring meg gjerne ! Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Min:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Gratulerer med ny bil, Liffi ; ) Håper du blir like fornøyd som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Det blir jeg nok:) Takk for god handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 *Savn* hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg