Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, hvis bil og mørke felger - da blir du unik.......................

Selv om det er JÆVLIG fint da... Også har jeg sett bilde av din type bil i hvitt, det ser awesome ut når det er sommer... VIP arriving, på en måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har jeg sett bilde av din type bil i hvitt, det ser awesome ut når det er sommer... VIP arriving, på en måte...

ser det triller rundt en 7er(e65) i byen fortiden i hvit med noe alpinafelger i voksen størrelse. Litt usikker på akkurat hvor store, men ser ut som 21/22". Synes faktisk den bilen er litt tøff, sett den ett par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har jeg sett bilde av din type bil i hvitt, det ser awesome ut når det er sommer... VIP arriving, på en måte...

ser det triller rundt en 7er(e65) i byen fortiden i hvit med noe alpinafelger i voksen størrelse. Litt usikker på akkurat hvor store, men ser ut som 21/22". Synes faktisk den bilen er litt tøff, sett den ett par ganger.

Ja. Er en E39 her i hvitt med M5 front, E60 M5 felger i grått og svart tak og bakluke (hvis jeg husker helt riktig) - den ser så UTROLIG fin ut.

Hva med matt grått da, Wicky? Det er en veldig stealthy og tøff farge som man aldri ser på gata i Oslo...

Evt. går du for hvitt og kjøper deg en pelskåpe i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha :P holder å være mørk når man kjører hvit bil:p hmm...felgene ankommer kontoret om nøyaktig 30min.....gleder meg...OYEAH!

nåja... du skal jo helst ha et kjede i hvittgull og noen diamantøredobber av størrelse XXL for skikkelig respekt i den 7ern din.

lite hint om hva slags felger elleR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sølv kjede og zirkon dobb så...har den stilen inne:p

er "normale" 5eika felger...husker selv ikke helt hvordan de så ut da jeg så dem på finn for ett par uker siden, og selger har fjerna annonsen..men er 22toms...men tror kanskje dekk dim er litt for stor for bilen...285-30-22 bak...tror kanskje det er i største laget..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha :P holder å være mørk når man kjører hvit bil:p hmm...felgene ankommer kontoret om nøyaktig 30min.....gleder meg...OYEAH!

nåja... du skal jo helst ha et kjede i hvittgull og noen diamantøredobber av størrelse XXL for skikkelig respekt i den 7ern din.

lite hint om hva slags felger elleR?

Naaaaiii!! Det er feil. Det skal ikke være hvitt gull... Det skal være skikkelig midtøsten look gull i skikkelig gullfarge... Kjeden bør koste like mye som bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...