wicky124 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 ja så den rosafargen...var litt ekkel...MEN HEY!she got the money:) tror jeg skal ha hvit...bli en del av trenden...hehe og ja...liker grønnfargen...unikt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Ja, hvis bil og mørke felger - da blir du unik....................... Selv om det er JÆVLIG fint da... Også har jeg sett bilde av din type bil i hvitt, det ser awesome ut når det er sommer... VIP arriving, på en måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Også har jeg sett bilde av din type bil i hvitt, det ser awesome ut når det er sommer... VIP arriving, på en måte... ser det triller rundt en 7er(e65) i byen fortiden i hvit med noe alpinafelger i voksen størrelse. Litt usikker på akkurat hvor store, men ser ut som 21/22". Synes faktisk den bilen er litt tøff, sett den ett par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 ja ser den hvite råne rundt med masse dieselrøyk bak seg....og felgene er 20...med litt mer gummi...ganske pen...og jeg er liiiiitt sjalu på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Også har jeg sett bilde av din type bil i hvitt, det ser awesome ut når det er sommer... VIP arriving, på en måte... ser det triller rundt en 7er(e65) i byen fortiden i hvit med noe alpinafelger i voksen størrelse. Litt usikker på akkurat hvor store, men ser ut som 21/22". Synes faktisk den bilen er litt tøff, sett den ett par ganger. Ja. Er en E39 her i hvitt med M5 front, E60 M5 felger i grått og svart tak og bakluke (hvis jeg husker helt riktig) - den ser så UTROLIG fin ut. Hva med matt grått da, Wicky? Det er en veldig stealthy og tøff farge som man aldri ser på gata i Oslo... Evt. går du for hvitt og kjøper deg en pelskåpe i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 hahahaha holder å være mørk når man kjører hvit bil:p hmm...felgene ankommer kontoret om nøyaktig 30min.....gleder meg...OYEAH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 hahahaha holder å være mørk når man kjører hvit bil:p hmm...felgene ankommer kontoret om nøyaktig 30min.....gleder meg...OYEAH! nåja... du skal jo helst ha et kjede i hvittgull og noen diamantøredobber av størrelse XXL for skikkelig respekt i den 7ern din. lite hint om hva slags felger elleR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 har sølv kjede og zirkon dobb så...har den stilen inne:p er "normale" 5eika felger...husker selv ikke helt hvordan de så ut da jeg så dem på finn for ett par uker siden, og selger har fjerna annonsen..men er 22toms...men tror kanskje dekk dim er litt for stor for bilen...285-30-22 bak...tror kanskje det er i største laget..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 hahahaha holder å være mørk når man kjører hvit bil:p hmm...felgene ankommer kontoret om nøyaktig 30min.....gleder meg...OYEAH! nåja... du skal jo helst ha et kjede i hvittgull og noen diamantøredobber av størrelse XXL for skikkelig respekt i den 7ern din. lite hint om hva slags felger elleR? Naaaaiii!! Det er feil. Det skal ikke være hvitt gull... Det skal være skikkelig midtøsten look gull i skikkelig gullfarge... Kjeden bør koste like mye som bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 da var felgene ankommet...damn...DE ER STORE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 hahahhaah visste egentlig at du ville poste det bildet der:p skal ned og ta bilder nå..hmm...maseunger as.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Hvit er så trendy at det snart er ut igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Enig. de som velger hvit farge nå må ha vært blinde de sisste 3 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Enig.de som velger hvit farge nå må ha vært blinde de sisste 3 årene. Svart går aldri av moten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå