Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Knalltøff bil du har fått deg. Er flere som misliker designet på E65, men jeg syns det er ganske flott. Bilen er i tillegg aldeles fremragende å kjøre. Spesielt med Dynamic Drive! iDrive-systemet blir du venn med ettervhert, men å sammenlikne det med den nyeste versjon iDrive blir komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt den nyeste iDriven siste ukene...den er gull...men den første versionen...vel..kan ikke si at jeg gleder meg...

Update:

Snakket med forhandler, venter på pdc sensor og eu kontroll imorgen...så blir nok bil på torsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare brukt iDrive i E65 i noen få timer til sammen, så hva jeg vil anta du vender deg til det etterhvert.

Mange E65er ble levert med 677 HiFI professional stereoanlegg. Håper din også har dette. Helt rått, og etter min mening bedre enn i F01 med samme utstyrskode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare brukt iDrive i E65 i noen få timer til sammen, så hva jeg vil anta du vender deg til det etterhvert.

Mange E65er ble levert med 677 HiFI professional stereoanlegg. Håper din også har dette. Helt rått, og etter min mening bedre enn i F01 med samme utstyrskode.

hmm...vet ikke...når jeg hørte lyden i bilen så var det vel ikke all verdens....MEN! åssen finner jeg utstyrskodene/lista på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare brukt iDrive i E65 i noen få timer til sammen, så hva jeg vil anta du vender deg til det etterhvert.

Mange E65er ble levert med 677 HiFI professional stereoanlegg. Håper din også har dette. Helt rått, og etter min mening bedre enn i F01 med samme utstyrskode.

hmm...vet ikke...når jeg hørte lyden i bilen så var det vel ikke all verdens....MEN! åssen finner jeg utstyrskodene/lista på bilen?

send reg.nr til en bmw-forhandler, så fisker de den opp for deg. Pleier å gå knirkefritt...

jeg tror for øvrig 676 HIFI soundsystem er standard, så du lider neppe noen nød!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oxfordgrønn var temmelig populært da E34, E36 og E38 var på markedet. Etter det har jeg et inntrykk av at bl.a sølv, grå og sort kom mer på moten. Nå ser det ut til at friskere farger og hvit er inn. Jeg kjøper "standardbiler" så min tidligere 1997 E36 323i var Oxfordgrønn og min nåværende 2003 E46 318d Touring er Titansølv. E46 er forøvrig skikkelig fin i Oxfordgrønn, men jeg har ikke sett mange. Jeg tror helt klart at E65 blir mer spennende når den er grønn istedenfor sort, grå eller sølvfarget... :D

Min er det :) Sett et par andre også, blir nesten litt sånn "søren" når jeg ser andre :lol:

Flott bil Wicky! ;) Og si ifra når det blir photoshoot med oss som kjører grønt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...