Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!

Share

Anbefalte innlegg

Nei altså...å skru fra hverandre bilen for å gjøre den mer salgbar er jo greit nok når det gjelder jaggen...Der er kjøperne veldig konservative og "pripne"...folk får jo regelrett sjokk da de ser senket jag med 19toms og mørk en bak rattet... Men litt stil må jo jeg også ha ;)

Sjuern "må" skille seg ut nettop fordi de som eventuelt kjøper den bilen skal ha en som er annerledes enn mange andre..Store felger etc har nesten blitt ett varemerke på disse store bilene.. Så tror markedet er ganske stort for den slik den er (selv om ingen vil kjøpe den...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er km. standen.. Bilen er flott!

Du har ikke vurdert å filme litt i det fine været? Litt video av bilens interiør med visning av kule funksjoner, samt hvordan bilen ser ut når den cruiser rundt? Legge ut på YouTube og og legge link i annonsen?

Verdt et forsøk, girkanskje potensielle kjøpere en liten ekstra dytt. Den grønne fargen og de felgene har en helt annen utstråling i bevegelse enn på bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Km standen reflekteres jo i prisen men forstår hva du mener... Ja faktisk har tenkt på det, men synes det virker så "jalla" om du skjønner? Selv om jeg er klar over at bilen ser helt annerledes ut når den kjører enn på stillestående bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det blir så jalla... Har aldri prøvd videoredigering før, men telefonene har jo bra nok videofunksjon for tiden, og man har Windows Movie Maker o.l. for lett redigering...

Bare ta med bilen ned ved Akershus Festning en plass, film litt rundt med båter i bakgrunnen, blir sikkert nais :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et tema i forbindelse med filmen? Sommer og sol... litt filming med båter i bakgrunnen... Dronningen på Bygdøy eller Frognerstranden. Det er ganske mange som drømmer om en båt, men som må nøye seg med en biltur til Rivieraen. Hva er bedre enn å gjøre dette i en "ny" Jaguar. Er det én ting bilen virkelig er bygget til er det nettopp slike langturer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler ikke filming der. Bare søppel, trafikk og stress.

Markedsføringslynkurs: Cluet med å filme med fine damer, spreke farger, glade mennesker etc. er at man får overføring fra fine tingene til produktet. Et produkt med fin dame på reklameplakaten selger nesten garantert bedre, både pga. oppmerksomhet og pga. "overføring av skjønnhet".

Derfor vil jeg fraråde å filme i urbane strøk - det er veldig vanskelig å få gjort stilig på film. Ta heller å film ved brygga i sentrum. Mange flotte skip ute på vannet og generelt bra stemning. Dette vil vises i videoen og overføres til 7-ern din, som vil fremstå som en bil man nyter livet med.

Min mening, men hva vet jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...