Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei skal vi se...hva har skjedd i helgen...jo...jaggen blei ikke solgt, noen kasta opp på sjuern, fikk tak i dem, så rygga jeg sjuern i en betong kloss og ødela bakfangern... jupp... så det er det....

Å huff da, godt du fikk tak i jævlene som spydde på bilen din da. Folk uten respekt for andres eiendom skulle vært torturert :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spy "ukontrollet" er en ting...men når duden fyller kjeften med banansmoothie og spytter på døra også på frontruta så ber han om bråk...jeg har forresten aldri løpt så fort som jeg gjorde da jeg løp etter han..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spy "ukontrollet" er en ting...men når duden fyller kjeften med banansmoothie og spytter på døra også på frontruta så ber han om bråk...jeg har forresten aldri løpt så fort som jeg gjorde da jeg løp etter han..hmm...

Provoserende, men forhåpentligvis så gjør han ikke slikt igjen hvis du fikk gitt ham en "lærepenge" [-X Husker han som kasta en flaske i taket på E39en min, både jeg og en kompis benfløy etter ham til vi fikk fatt i ham...og han kaster ikke flasker etter biler en gang til i allfall :wink: Fyren var en full drittstøvel og det var heldigvis en plastflaske så det ble ingen bulk, bare ett merke som gikk å polere vekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde å få en pølse kitta inn i passasjer ruta her om dagen av en totalt edru person som gjorde det for pur faen.. Var tydeligvis lei pølsa si så fant bilen min som det perfekte mål.. Fikk strekt seg litt han ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde å få en pølse kitta inn i passasjer ruta her om dagen av en totalt edru person som gjorde det for pur faen.. Var tydeligvis lei pølsa si så fant bilen min som det perfekte mål.. Fikk strekt seg litt han ja

Ja det mye faenskap og misunnelse ute å går, slik har det vært i alle år så lenge menneskene har gått på denne planeten. Da fattern hadde ny Golf 3 GTI som 19 åring i 1985 så var det noen som syntes han fortjente å få en hamburger smurt ut over hele panseret #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...