Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bruker fint 2liter på mila ved aggressiv kjøring samt 1,6 i sentrum...men langkjøring i 6gir, 90km/t og cruise innkoblet så senka forbruket seg ned til ett ekstremt lavnivå..

og glenno....vi skal ha go-green fotoshoot snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny 7'er Wicky, den ser kjempeflott ut :D Likevel må jeg innrømme at jeg er imponert over at du tør å satse på en slik bil i forhold til feilfrihet osv. Den er kjørt over 200' km, og det er heller ingen nyhet at de første utgavene av E65 - som var en revolusjon for BMW ift. teknologi og elektroniske finesser - ikke var de mest stabile og feilfrie. I tillegg er det en kjensgjerning at det gjerne koster både skjorta og ræva å reparere premiumsbiler...

Like fullt; jeg vil tro at du får mange behagelige mil bak rattet i dette gliset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk:) Ja den er kjørt en del...men har fullt service hefte, frem til 195k...og bilen har nå rullet 209k... Alt av utstyr fungerer, og jeg har uansett motor girkasse og drivverk forsikring, superforsikring via Codan, garanti fra forhandler, samt ett verkstednettverk med mange bmwfanatikere...så skal nok overleve:)

og om jeg MÅ fikse den med enormt mye penger...så selger jeg den og kjøper meg t-banekort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk:) Ja den er kjørt en del...men har fullt service hefte, frem til 195k...og bilen har nå rullet 209k... Alt av utstyr fungerer, og jeg har uansett motor girkasse og drivverk forsikring, superforsikring via Codan

Men gjelder motor- og drivverksforsikringen på din bil? Hos Gjensidige så gjelder den til 8 år eller 200.000km. Syns de er tøffe hvis de tør gi det etter 200kkm, men alt kommer vel an på pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser du sier det. Ville bare trodd at det ligger inne en alders og/eller kilometerbegrensning i den forsikringen. Hos Gjensidige ville bilen din vært både for gammel (8 år) og ha gått for langt (200.000km) til at du hadde fått motor- og drivverksforsikring. Mener å ha hørt at 100.000km er grensa hos If (Codan). Ser ikke helt for meg at de vil forsikre motor og drivverk på alt mulig gammelt ræl uansett kilometerstand, så en eller annen begrensning må det jo være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel...om du vil ha kopi av forsikringspapirene så kan du få det altså :)

Og sjuern er jo ikke no gammelt ræl uansett....det burde du vite :)

Og jeg fant ut at jeg har tre grønne biler i garasjen...og en blå...hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...