Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

yes ass.. nå begynner vi å nærme ossk, vi vil se bilder på bil :wink:

hmm....nei....ingen får se....skal la tråden øke til minst 35siden før jeg poster ett bilde..hohohoho :P
åja...haha :P tror jeg står over den biten as :P

Har du samvittighet til å la ungdommen fra bygda som har tatt turen til Oslo

gå glipp av det eksotisk innslaget 7ern med 22" og Wicky med gullkjede i hvitpels hadde utgjort? Tenk deg hvor mange skuffa ungdom det blir nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhahaha :P hvit pels utgår...samme med gullkjede..er ikke harry :P

men skal ikke se bort ifra at det blir noen runder iløpet av ukene som kommer når felga er på...Blir vel ikke montert før på fredagen...må skaffe spacere og de kommer ikke før imorgen..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på Vippetangen? Da tror jeg det er bedre med f.eks Sognsvann, Skar, Grefsenkollen!. Ja, Grefsenkollen er jo fint (kommer an på hvor mange vi er da. Men om det ikke er noe arrangement der fra før, så er det jo en del plass og da får vi kjempefin utsikt. Eventuelt er det en parkeringsplass som er 100 meter før toppen hvor det er plass, men da er det vel bare skog som bakgrunn hvis folk skal ta bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...ja mente vippetangen...er greit med litt liv itillegg til oss fanatikere...samt kort vei til diverse matsteder;)

eller så kan vi alltids møte på jobben min...greit med plass der, skjermet fra vei samt veldig sentralt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag skulle vi montere felger...kjøpte spacere...alt var fryyyyd og gammen....tok av hjulet..satt no sykt godt så...jah...jeg svetta litt...

også satte jeg på felgene...hmm...merkelig...navåpning var for liten...også ga jeg opp...dro til dekksjappe på stovner...de konstaterte med at HEY!!!!DU HAR BLITT LURT!!

jupp...inni felgen står det 5x120 900kg ET40 10x22.....men det betyyyyr at i 5x120 utførelse tåler felgen 900kg....mens felgen egentlig var 5x108 med navåpning på 67,1....så de passer volvo xc90...

yeeeey....møkka hore dritt xxxxxxxxxx opplegg!!!!!

så nå er jeg på utkikk etter felger IGJEN!!!

Noen som vil ha billige volvo felger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...