Superbeetle Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Hvor store spacere trenger du? Om du skal over 20-25mm så burde det gå greit å få skrudde spacere.. edit: Send en mail til www.partsandretards.com, han pleier å svare i løpet av få timer, klarer helt sikkert å skaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 vel...et på felgene er 40 og jeg vil harunt 15 eller 20...så tror det skal gå bra...men så var det dette med pris.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Skjedd lite her i det siste...var hull i døra....så jeg dekka det... og magic: Også fikk hun litt kos av meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 hva var det hullet der egentlig? dævve roser som lager flekker på hatthylla? ikke bra har du bønneteppe på nakkestøtta bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 whaat? Bilder to sider for tidlig? Bra du steller og gjør bilen fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 var deksel der som dekker over skruene for å ta av dørtrekket... roser er søtt...looks the boooooomb og nei er ikke bønneteppe, men ett pledd som lå der siden det lå andre ting på setet...kjørte jo til lillehammer med tingene til bruttern siden han flytta opp dit... og ja....er bilder for tidlig siden felga ikke passa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 har også fått tak i lister til dørken foran som skal byttes....samt venter på de bak....montere dem etter at jeg har rensa interiøret..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Takk til Hylle for en artig kjapp photoshoot av bimmerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Så deg i bilen idag, Prinsensgate ca. 22.10 Du så meg også, men langt ifra sikkert at du husker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 yes I saw u:) hvor skulle du midt i natten i feil by?hmm...mistenkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Hehe, var bare på vei tilbake til hotellet Har du kanskje noen annbefalinger på hva jeg børr få med meg? Liiite kjent i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Dra hjem så fort som mulig. Oslo er en møkkaby! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 vel...er LITE som skjer...få med deg bytur på Emil og samuel, reptilparken, ta deg en gå tur idag..sol og varmt....masse å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Stikker på reptilparken nå, blir sikkert kanon Bare 15min å gå ifra hotellet (sonja hennies plass) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå