fish Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Den andre grønne sjuern....har du fler bilder av den? Du har ett par bilder til på PM. Mvh fish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 ja håper jeg har mer flaks med disse felgene:) vært og sett på MANGE felger...ingen av dem kledde bilen...eller passet bilen...enten var innpresset helt sykt galt..eller så var dekkdimmen sykt stor... menmen..skal bli godt å få litt ordentlige felger på tralla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 er ikke rsx de der?hmm...de der var coolere...takk for å ha ødelagt nattesøvnen min...nå angrer jeg på felgvalg...hmmm...men problematikken er at jeg nå må senke bilen..mmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Nei, syns de andre Kahn er kulere, de du har kjøpt deg... De 316 postet kunne vært fra hvem som helst... Mens RSXene er litt signaturdesign fra Kahn... Skriker $ lang vei. Bare å passe på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Akkurat passe størrelse Kahn er konge felger! Må kjøpe 20 forskjellige låsebolter du nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 hehe....alle vet wicky eier bilen...ergo...ingen som tar no fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 22 in tha house Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 pimpe denna gamle sjuern etter?? er jo gubbebil fra før av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Da ble det 10x22 kahn rsx felger på sjuern DA snakker vi! Det er noe annet enn de tullete 5-eika felga du vurderte først! Dette blir fett å se Edit: Hva blir dekkdimmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Hvilke kahn felger har du kjøpt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Hvilke kahn felger har du kjøpt da? Står Kahn RSX i foregående poster... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Når kommer bildene? Tar jo ikke lang tid å hive dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Tok seff lenger tid enn vanlig...er tross alt min bil..haha:p først var spacerne feil...så var boltene feil...så ble bilen ENOOOOORMT høy....også måtte noen justeringer til...og litt lok....sløsing av penger...og ca 5timer forsinket...så var felgene på...ANyway....har ingen planer om å senke den...kanskje finne en pen leppe foran bare... 10x22 ET 22 265/35-22 foran og bak Kunne dog vært ET -15 bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 smuuth. Felgene kledde bilen utrolig bra. Litt senk hadde ikke skadet, men det ble ikke så galt heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå