Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe...ja var det da...er bare sykt irriterende når jeg er VEEEEELDIG påpasselig på hvor jeg parkerer bilen og sånt...lengst vekk fra andre biler, gjerne dobbel plass, og vasker den sykt nøye og sånt.. menmen...er bare rart at denne får fler skader enn de andre bilene jeg har hatt tilsammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene i denne verden wicky.. Kompis av meg kjøpte seg en splitter ny golf 11 modell. Så parkerte han på dobbelparkering slik som du, for å unngå andre jævler.. En dag når han hadde gjort dette, og skulle tilbake til bilen etter å ha vært en tur på butikken, så kjører det en bil inn på siden av han, passe nært, og døra den blir regelrett MOSA opp, kompisen min holdt på å få hjerteinfarkt og SPRANG til dama og spurte hva faen hu holdt på med.. Han fikk beskjed om å roe seg ned, var jo bare en bil. Han ble regelrett forbanna og sa det slik som det var, om du hadde laget ripe/bulk i døra, hadde det kosta meg 20k og få fiksa sikkert, hadde du likt at jeg bruste inn i huset ditt og la igjen skader for 20k? neppe. Hu fikk et annet syn på saken da.. MEN, saken kjerne er at det stopper ikke der. Norges land er FULL av slike folk. Og det er så forbanna irriterende at andre ikke har respekt for andre sin eiendom.. Og særlig når den koster litt og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, på tide og parkere lengst mulig unna innganger og sånn på sentere da :)

Det gjer eg alltid. Parkerer der ingen andre vil pakere, sjølv om det er eit stykke å gå = mindre bulker og riper. Eller så finner eg to dyre biler og pakerer imellom..

...fordi folk er dumme. JÆVLIG dumme. Har ingen respekt for andre sine biler. Lyst å lage til flammekaster som skyter folk som rører bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...