wicky124 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 tenkte nesten på det as...haha....tror heller det var en syklist jeg kjørte på men har bedt verkstedet ta en mere grundig test så får se hva de finner på imorgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 NO OFFENCE, Wicky. Men jeg kom over den her, og tenkte straks på deg når jeg så 7ern. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 No offence? Snakker du om a? ANY/EVERY OFFENCE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Hahaha. Ok, all offence, Wicky. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Bitches as....Verste er...Jeg heter faktisk Rashid til etternavn..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Etter å ha lest en god del poster av wicky vil jeg anta han har litt selvironi, men jeg må si at jeg i mye større grad forbinder E65 med eldre herrer i kamelhårsfrakk... Det er forresten en herlig bil du har, wicky! Nå får du også testet den skikkelig på vinterføre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Hehe...jeg vil gjerne ha kamelhårsfrakk...hørt at dem er myyyyyke Men jah..teste den på vinterføre?njaaah...kommer vel an på dekkene...Men hun liker IKKE sørpe og is i skråformasjon når hun skal ut av en p-plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Bitches as....Verste er...Jeg heter faktisk Rashid til etternavn..... HAHA KØDDER DU? Nå lo jeg akkurat HØYT. Ruta knuste. Var ikke noe vondt ment med videon, for all del, var bare det første som plinga inn i huet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 hehehe....staves annerledes bare....men jah...heter det til etternavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Regninga ble faktisk ikke så ille....De bytta bremsevæske, micro/kupefilter og kjølevæske..pluss tok en generell sjekk av bilen og sletta noen feilkoder og ladet batteriet (nesten tomt pga ekstremt korte kjøreturer daglig!) Men de sier at rykkinga ved girbytte er liiiiiite merkbart nå...samt de ikke kan finne feilkilden til klakke/subbelyden bak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Er du lei av 7 eren allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Du var utenfor klingenberg i går du eller, sammen med en annen grå E65? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Regninga ble faktisk ikke så ille....De bytta bremsevæske, micro/kupefilter og kjølevæske..pluss tok en generell sjekk av bilen og sletta noen feilkoder og ladet batteriet (nesten tomt pga ekstremt korte kjøreturer daglig!) Men de sier at rykkinga ved girbytte er liiiiiite merkbart nå...samt de ikke kan finne feilkilden til klakke/subbelyden bak.... så da må mr morty mekk trå til? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 ja morty må skru....han er billig Ja stod utenfor klingenberg med en annen sjuer ja...får komme bort og si hei neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 skal gjøre det, men satt oppe på burger king å så ned på dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå