Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter å ha lest en god del poster av wicky vil jeg anta han har litt selvironi, men jeg må si at jeg i mye større grad forbinder E65 med eldre herrer i kamelhårsfrakk...

Det er forresten en herlig bil du har, wicky! Nå får du også testet den skikkelig på vinterføre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jeg vil gjerne ha kamelhårsfrakk...hørt at dem er myyyyyke :P

Men jah..teste den på vinterføre?njaaah...kommer vel an på dekkene...Men hun liker IKKE sørpe og is i skråformasjon når hun skal ut av en p-plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regninga ble faktisk ikke så ille....De bytta bremsevæske, micro/kupefilter og kjølevæske..pluss tok en generell sjekk av bilen og sletta noen feilkoder og ladet batteriet (nesten tomt pga ekstremt korte kjøreturer daglig!)

Men de sier at rykkinga ved girbytte er liiiiiite merkbart nå...samt de ikke kan finne feilkilden til klakke/subbelyden bak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Regninga ble faktisk ikke så ille....De bytta bremsevæske, micro/kupefilter og kjølevæske..pluss tok en generell sjekk av bilen og sletta noen feilkoder og ladet batteriet (nesten tomt pga ekstremt korte kjøreturer daglig!)

Men de sier at rykkinga ved girbytte er liiiiiite merkbart nå...samt de ikke kan finne feilkilden til klakke/subbelyden bak....

så da må mr morty mekk trå til? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...