Dirty Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Kjipt. høres ut som den har gått tom får vann og du bare har kjørt, får roe dæ ned med en god kebab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 fra jeg fikk mld om at det manglet kjølevæske til jeg stoppet var maks 50meter...Men ser ikke ut som det blir så ille dyrt...en slange som har revna, og en slange som var løs.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Privat p-vakt som passer på at ingenting skjer med bilen... var ute med en kompis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 what is this?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Webasto, er ikke det sånn diesel varmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 ja var det jeg også trodde...Men min har bensin :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Ja.. Bensinvarmer.. hahaha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Ja ser det står det Kanskje det er motorvarmer eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Rattrekket var det ikke mye klasse over. Fysj.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Rattrekket var det ikke mye klasse over. Fysj.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 ratt trekket er SUPERSTYGT!!!i know..men det sparer rattet for enda mer slitasje da det allerede er misfarget på toppen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Du må be ancal ji om å roe ned kjøringen sin Wicky.En ellers fin bil blir på en rar måte vraket for hver dag som går. Hos meg(stor familie),så har alle sine egne biler.Fattern rører ikke min,og jeg rører ikke pappa sin.Eller jeg kjører hans da,når det er på tide med en vask.Ingen bulker,og ingen sure tryner..Enkelt å jævlig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 hmm...skulle tro det....vi har jo en fin bil og en mindre fin bil...og bare to som kjører..meg og pappa...og vi bytter på...er vel bare det at fattern er for gammal nå...men er rart....sjuern forfaller dag for dag as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Storkriminell du Trenger foresten ikke diesel for å ha webasto, funker fint på bensinbiler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 hmm...har jo fjernkontroll til kupevarmer shit fra bmw...samme opplegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå