Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha vi baksnakker på høyt nivå her... :P

civicen er jo fwd...umulig å drifte på p-plasser... :P

Nei igår fiksa jo Azeton småting på bilen.. "tre-blink" på blinklysa og automatisk setejustering når man låser opp bilen.. samt sletta no feil mld..

Neste prosjekt er å bytte ytre endeledd da denne er VEEEELDIG slitt...samt olje filter plugger service.. og få fiksa ytre dørhåndtak på bakdør på passasjersiden og få skrudd av rattet..mistenker ett kabelbrudd der da ingen av knappene funker..

Har dessuten fått tilbud om å få fiksa forsterkern på bilen for 250USD... lurer nesten på å slå til... Siden ny forsterker kosta 12500kr hos bavaria...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:p civicen min er iallefall hel etter at mr field lånte den.. E34 hans vet jeg ikke noe om da men:p

Ja, civicen er like hel ja fordi jeg har som streng policy å kjøre pent med andres biler.. Og E34'n er fortsatt like hel faktisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du behandler andres biler godt, civicen har fått seg en shining nå, og blir bare bedre og bedre :) blir nye sommerdekk og slammed til våren :D samt at den muligens blir lakket opp, blir billigmåten med sprayboks (nei ikke biltema), så den blir en fin bruksbil den! :) inntil jeg finner ut at jeg vil ha en e39 tds ved siden av "m5"en :P

den 7-ern din får mye fint stell av bimmersfolket wicky! men når skal du begynne å pusle med den selv? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvitinger som skrur for meg så hvorfor skru selv.. haha :P nei i det siste har jeg ikke følt at jeg kan fikse bilen selv, samt ikke hatt interesse for å skru..før fikla jeg med bilen selv men har vel blitt lat...og gammel... og gift... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Skjedd litt her...endelig rukket å ta service på bilen.. byttet ett endeledd foran og nye bakbremser.. fått ordna bakdøren så det ytre dårhåndtaket nå fungerer..Fått soltaket til å virke også...

Takk til Morty999 for all mekanisk skruing.. Og til Azeton for dataservice og sletting av feilmld midt på natta..

Neste på agendaen er vel å få demontert forsterker og ask-enheten og få sendt den til rep til en fyr i Usa, bytte slitasjevarsler bak, få fikset airbag feilmld/beltestrammer sensor. Samt demontere rattet og bytte sleperingen og kabling bak der så alle knappene/tuta funker igjen.. Det morsomme prosjektet er vel å tilpasse og montere e61 m-fanger tåkelys på sjuern.. De originale tåkelysene er så sykt små iforhold til bilens størrelse.. Til og med treern har større tåkelys.. Så blir vel no miksmaks der...

Skal bli fønni artig å få bilen klar igjen.. Lurer også på å skaffe meg bakrute list, og senk..men vi får se... vurderer å selge den og kjøpe meg noe annet...men usikker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli fønni artig å få bilen klar igjen.. Lurer også på å skaffe meg bakrute list, og senk..men vi får se... vurderer å selge den og kjøpe meg noe annet...men usikker....

snakker vi annen BMW da eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli fønni artig å få bilen klar igjen.. Lurer også på å skaffe meg bakrute list, og senk..men vi får se... vurderer å selge den og kjøpe meg noe annet...men usikker....

snakker vi annen BMW da eller? :)

Nei dessverre...heller MYE mot Audi Allroad 2,7BiTurbo... For å slå sjuern må jeg kjøpe ny sjuer...og det har jeg ikke økonomi til foreløpig (kona nekter... :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...