wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Skulle til å spørre om du hadde gjort det selv eller fått morty til å gjøre det for deg:p men du ga visst svaret på det selv "Du klarer faen ikke å skru om du så hadde hatt på deg kjeledress" Sa morty999 igår da jeg klagde på hvorfor han var så treig med å fikse bilne min (stod der og klagde og maste på han..ble kasta ut av garasjen hans til slutt ) Har gitt opp å skru selv.. var flink før med e32/e36/e38..men orker ikke noe skruing med e65... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Haha xD dritbra! er nok ikke det samme å skru på eldre biler som på nye nei:/ liker best biler fra slutten av 90'tallet for de har nok elektronikk til at det er gøy, men ikke for mye så det bare er kluss og deksler:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Morten misliker nye biler sterkt... Men klarer å lure han til å skru for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Har du avatar bildet ditt i større format? Evt andre Har lyst å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Min gamle e32? Her er iallefall tråden... viewtopic.php?f=6&t=28597&hilit=e32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Det må forresten legges til at jeg var en motivator for Morten.. han ga opp på bakdøra mi..men så pressa jeg han og trua han med null arbeid i fremtiden og greier! og vips..han fiksa den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Det må forresten legges til at jeg var en motivator for Morten.. han ga opp på bakdøra mi..men så pressa jeg han og trua han med null arbeid i fremtiden og greier! og vips..han fiksa den Faen å jeg lo da du fortalte deg til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Alle trenger ett slag i trynet til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Det må forresten legges til at jeg var en motivator for Morten.. han ga opp på bakdøra mi..men så pressa jeg han og trua han med null arbeid i fremtiden og greier! og vips..han fiksa den haha! null arbeid i fremtiden sa du ikke noe om men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 visse trusler kan ikke trykkes på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Har iallefall skaffet meg store tåkelys nå..så blir det litt "planlegging" om hvordan de skal se ut...original brakett og fester eller gitter av no slag... Og seff...se an hvordan morty999 takler presset og kravene jeg stiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 haha. aldri følt meg presset av deg kaster deg bare ut av garasjen når du blir for inpåsliten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 u ruin my image.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Haha har du godt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå