Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

Første avsnittet ditt er interessant.. Det andre ser jeg dessverre på som rent tull.. Det er vel normal logikk at en motor med mer hk/nm er raskere? Du er fornøyd med en liten motor.. Jeg er fornøyd med en liten motor! Men kan iallefall smykke meg med sekser :)

Hvorfor alltid tolke ting i værste mening? Jeg forsøkte faktisk bare å fortelle hva jeg helt oppriktig mener. Jeg mener ikke at den store rekkesekseren er verdt de ekstra kronene i ditt tilfelle. Dette mente f.eks heller ikke Tiff Needell i Fifth Gear da han for noen år siden testet en XJ med en tilsvarende motor som din. Slapp litt av så lever du lenger... :)

Fortsettelsen finner man i denne tråden: viewtopic.php?f=6&t=198384&p=2336794&hilit=sokker#p2336794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med 2.6 så ble balansen i bilen litt forstyrret all den tid sekseren er vesentlig tyngre enn den lille 2.3`en. I tillegg utvikler den maks dreiemoment ved relativt spisse 4400 NM, mens 230-motoren utvikler sine 200 NM ved mer behagelige 3500 NM.

Som cruisebil er 2.3 derfor litt mer avslappet, og kjøreegenskapene er vesentlig bedre.

Hvorfor kjøpte du ikke 4.0?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger har sykt mye å si...men er veldig avhengig av de rette felgene..hadde ikke sett like bra ut med 5eika flate felger...

Hæ har du større motor enn min? I dont like :P Har du no bilder av den da? post den her :) Åssen er kvaliteten på bilen da?

Etter kræsjinga igår har rattet begynte å peke litt til venstre.. og bakfelgen har fått ganske stygge kutt...blææ...nedtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...