Gå til innhold

Forlatt bil - eier forduftet. Hva kan gjøres?

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Jøss, der er Galro tilbake.. :-) Hyggelig... Du har blitt spurt etter engang iblandt, vettu...

Tor Aug 27, 2009 00:02 hadde du siste innlegg, og Tor Jun 10, 2010 16:54 var du plutselig tilbake...

Ja, får se om jeg også greier å være litt mer aktiv heretter.

:D

Finner du personen på http://www.skattelister.no?

Jeg fant faktisk en person som het det samme og skulle bo på ca. samme sted. Dessverre finner jeg jo fortsett ikke noen kontaktinformasjon, med mindre det går an å kontakte folk gjennom den siden.

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utfra skattelista kan du jo også se hvor gammel vedkommende er..

Ja, jeg fant ut av det. Dessverre så sliter jeg fortsatt med å oppnå kontakt. Vi får se om det ikke blir en tur til adressen i løpet av morgendagen, så får jeg heller oppdatere etter det.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske tøff bil da,er det en gammel Plymouth?

Definitivt ikke noe å la drittunger vandalisere og rusten spise opp.

Kjenner du bilens reg.nr. Kan du få noen som jobber med bil til å sjekke autosys (eller var det det veivesenet hadde gjort allerede?) Da får du navn og adresse, enkleste da er vel rett og slett personlig oppmøte. Mulig som du sier,et dødsfall,men det er mange som liker personlige møter og kanskje er mer åpne da,enn på telefon.

Lykke til, i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har konktatet Vegvesenet og fått adressen bilen er registrert på gjennom dem (vet ikke hva de kaller systemet sitt), og noe mer kan vel ikke verkstedene få tak i heller? Som sagt så blir det nok til at jeg besøker adressen i morgen ettermiddag ettersom det ikke svares på telefoner.

Bilen er for øvrig en 1963-modell Chevrolet Impala firedørs hardtop. Dessverre kun med en rekkesekser.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg kunne se på Skattelisten.no er står det kun postadresse oppført (?), så jeg kan derfor ikke være 100% sikker på at det er en å samme person. Det derimot kan si er at begge har samme postadresse.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, der er Galro tilbake.. :-) Hyggelig... Du har blitt spurt etter engang iblandt, vettu...

Tor Aug 27, 2009 00:02 hadde du siste innlegg, og Tor Jun 10, 2010 16:54 var du plutselig tilbake...

Ja... nå begynner det å ligne på noe her inne når både Barockengelen og Galro er tilbake. Skikkelige bilkunnskaper er alltid interessant og velkomment... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... nå begynner det å ligne på noe her inne når både Barockengelen og Galro er tilbake. Skikkelige bilkunnskaper er alltid interessant og velkomment... 8)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket at de forsvant ja...

Morsom tråd, Galro. Jeg kjører forbi den Impalaen støtt og stadig, og ble litt overrasket over at noen setter fra seg noe sånt. Er det du som lukket bagasjelokket som sto åpent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjern skiltene på bilen og gi beskjed til trafiketaten. Da blir bilen fjernet etter 14 dager :wink:

Ikke lov til å parkere uregistrert bil på offentligvei.

russebilen vår stod på offentlig vei i over et år, og ingen fjerna den:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som lukket bagasjelokket som sto åpent?

Som du kan se på bildet jeg la ut på forrige side, sto bagasjelokket på gløtt når jeg var der. Derfor var jeg såpass frekk at jeg tok å så hva som befant seg under der (fryktet litt at det var den tidligere eieren :P ), og da lukket jeg det skikkelig etter meg. I senere tid har jeg sett at det plutselig har stått åpent igjen, mens i dag hadde noen andre lukket det igjen. Dessverre hadde også noen andre tatt deler av dekoren på siden.

Denne hjorten er nok ikke lengre blant oss:

e53zlfm7v7maiqmh8fti.jpg

... Og litt rust i bagasjerommet:

qe0gcghzsi010prdqzyk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...