Gå til innhold

Forlatt bil - eier forduftet. Hva kan gjøres?

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Ettersom såpass mange har lagt merke til denne bilen (og jeg tipper det er en del blant de som ikke er på siden her også), så frykter jeg at dette er et tilfelle av der eieren ikke vil selge på grunn av en eller annen idiotisk grunn. Mon tro om det er mulig å starte et bilvern?

Jeg skal i hvert fall se hva jeg får til uansett.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bra du vil ta vare på den!:D Heier på deg! Du kan jo prøve å fjerne den, og se om noen reagerer? hvis ikke, så er det vel din?:P Var det vi håpa på med russebilen.. stod på samme sted i 14 mnd, og ingen hadde rørt noe.. Ikke så rart, da det var en hyundai h100.. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere som har lagt merke til denne ja.

sto en e34 lenger nedi veien og. den var folk litt mer intressert i å ribbet. bare skallet til slutt

Hahaha, den E34en som sto der i vinter ble demontert rimelig fort ja.

Med så mange bmw-rånere på Nesodden sier det seg selv at forlatte BMWer ikke får stå i fred lenge.

Håper ingen begynner med hærverk på Impalaen, hadde vært synd hvis folk begynte demontering, tagging o.l på en så gammel bil. Greit at det bare er en masseprodusert 4-dørs rekkeseks amcar, men når den har klart 50 år hadde det vært synd om den endte sine dager på en rasteplass.

Mens vi snakker om forlatte BMWer - det har jo stått en forlatt svart E36 4d ved Landerud-senteret på Sofiemyr/Oppegård i over et halvt år nå. Burde jo være en god delebil for noen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å besøkt adressen på Nesodden bilen er registrert på. Der ble jeg fortalt at han jeg var ute etter hadde flyttet, men at de kunne ringe han opp slik at jeg fikk pratet med fyren. Ifølge han var bilen solgt og han var faktisk på vei for å hente i det jeg ringte. Bilen sto der fortsatt når jeg kjørte forbi på vei hjemover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å besøkt adressen på Nesodden bilen er registrert på. Der ble jeg fortalt at han jeg var ute etter hadde flyttet, men at de kunne ringe han opp slik at jeg fikk pratet med fyren. Ifølge han var bilen solgt og han var faktisk på vei for å hente i det jeg ringte. Bilen sto der fortsatt når jeg kjørte forbi på vei hjemover.

Impalaen er altså solgt, henstilt på et tilfeldig sted mer eller mindre for vær og vind uten tilsyn... og nå er plutselig den tidligere eieren på vei til å hente den. Jeg har hørt merkeligere historier, men denne er helt klart ikke helt god. Det er ikke så godt å si hva du kan gjøre for å få tak i Impalaen, men et tips er at du frakter den til et sted der den i løpet av relativt kort tid blir tauet inn av et eller annet parkeringsselskap. Deretter stiller du opp når de holder auksjon over uavhentede biler. Alternativt må du slutte å forelske deg i gamle biler du tilfeldigvis møter på din vei... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg kunne forstå, ble bilen solgt etter at den ble plassert der jeg fant den. Hvorfor den dukket opp der har jeg fortsatt ikke svar på. Ellers blir det spennende å se om den faktisk blir hentet. Eieren påstod han var på vei i det jeg ringte, men som sagt så stod den fortsatt der når jeg kjørte forbi en til halvannen time senere. Nå kommer jeg til å være borte i en par ukers tid fra og med søndag, så får se om den står der når jeg er tilbake igjen. Gjør den blir det vel enda en runde.

Slutte å forelske seg sier du? Aldri.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sto der i 6-7 tiden idag hvertfall.

hvor på nesodden skulle denne holde hus?

Eieren bodde før helt ytterst på Nesoddtangen. Hvor han lever nå er uvisst, men tydeligvis over en halvannen time unna rasteplassen den står på.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker også e34'en hehe, titta på den første dagen den havna under overgangen. impalaen stod vel på nye shell ved nygårdskrysset først? før den ble satt på rasteplassen, ser den jo med engang fra veien så skjønner at folk titter og desverre plukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tråd :D Mye mer spennende en den ræva skyteviltmeningendør filmen med kjedelig "tøffing" skuespillere som går på TV3 akuratt nå...

EN konklusjon vi kan sikkert gjøre er at alt dette sier litt om hvor mye han eieren bryr seg om bilen med mindre den er stjålet og forlatt..

Så er den ikke stjålet bryr han seg ikke en dritt!

Hadde han tatt seg en tur på byen, kjørt bilen, parkert også tatt seg noen ØL hadde han ikke ventet så lenge med å hentet bilen om han brydde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...