Kny Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Nooo, kjipt! Får håpe prisen ikke blir altfor ille da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Vil garrantert tro noen her på bimmers har en sånn diff tilsalgs, ellers sjekk koed.no på bruktdeler. Kontakt M3Yngve her på forumet, han driver å bygger 318 om til m3 på rene samlebåndprinsippet Han har garrantert en diff til deg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 kjedelig dette ja! Sjekk ut: atracco.se De har endel deler, og er også veldig seriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Masse kjempe flotte tips her takker alle sammen! skal prate med bmw i morgen og få full tilstandsrapport på diff problemene, da begynner forum spammet mitt må dere regne med En ting til skal sies og det er takk og lov for at dette skjedde før bilen evt ble solgt hadde vert dritt å fått noe sånt henge over seg etter salg :S men ser mer og mer ut som bilen blir i samme hender et år til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Dette var leit å høre, Glen. Håper det løser seg ganske kjapt og billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hadde vert flott det første intrykket fra forumet er hvertfall supert! mange er hjelpsomme, så trur nok det ordner seg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hadde vert flott det første intrykket fra forumet er hvertfall supert! mange er hjelpsomme, så trur nok det ordner seg ^^ Ikke sant:) Men, for all del, ikke la morris fikse bilen. Møkka verksted!! (Morris altså) ...min mening =p Kommer aldri, noen gang forhåpentligvis, sette bilen min der igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 utdyp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Kan ta det neste gang vi prates. Vil helst ikke skrive alt her. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Så med andre ord trenger jeg ikke be om noe pris på jobben hos de da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Aiai, dette var leit.. Håper det ordner seg for deg på billigst mulig måte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 HJELP! Trenger å flytte bilen fra morris i Tønsberg til Re idag og da trenger jeg en bilhenger. Noen som kan hjelpe? Betaling er en selfølge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Tilhenger ordnet da ender den opp på en låve frem til jeg får tak i diff. Org dele nr på diffen er: 33101428165 Utvekslingen er: 1:323 Hvis noen har så si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Er dette noe du kan bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Jeg fikk meg en ny (brukt) diff til min E46 fra da OS Bildeler (Nå GS) til den pene sum av 5500 for noen år siden. Ny koster den nå 14.500 ser jeg hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå