Lars89 Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Hørt med M3 Yngve? Han har bygd om 3 biler så mulig han har en. Billig er han også. Fikk inn en E46 318i med rast diff på jobb i dag så du er ikke den eneste som er uheldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Kai P: ja det er et veldig godt spm skulle ønske jeg var dreven nok til å vite svaret hehe StigJ: sjekket opp pris på BMW og de skulle ha 14500,- for delen mens GS skulle ha 12900,- men hos de kunne jeg levere den gamle i pant og få 2395,- for. Lars89: Ja har sendt PM til M3Yngve men ikke fått noe svar enda. stakars folk, hva var årsaken til at den diffen gikk ? Ellers så kan jeg melde om at bilen står trygt i en låve klar for å skrues på og sånn så det ut når vi fikk den på bilhengeren klar til transport vekk fra bmw verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Få tak i en brukt en da. Den jeg fikk var fra en lik min som var gått 36.000 da den ble kondemnert eller.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Jepp sikter på brukt nå, håper noen her kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Ingen av de hos Koed som kunne passet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Bilen din har blitt veldig bra nå! Veldig synd det med diffen skjedde! Lykke til, håper på at du får fikset bilen kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Usikker, vet ikke helt hva jeg ser etter, må nok ringe å høre. men den som Kai-P linket er nok ikke langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Bilen din har blitt veldig bra nå! Veldig synd det med diffen skjedde! Lykke til, håper på at du får fikset bilen kjapt! Tusen takk ja den har vert feilfri helt til nå. og dette er jo selforskyld. så teknisk sett så er den fortsatt like bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Usikker, vet ikke helt hva jeg ser etter, må nok ringe å høre. men den som Kai-P linket er nok ikke langt unna Hør med Morris, Koed eller legg ut en tråd her, noen må vite om disse diffene går om hverandre, det er jeg sikker på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Pratet med koed nå, den diffen fra compacten hadde ikke samme utveksling. Koed skal også ha 10.700,- for ny. Så ny er lett å få tak i, men håpet på noe brukt. Søket fortsetter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Hørt med Jern og Metallomsetning? De har mange forsikringsskadebiler. http://www.jm-omsetning.no/ Kanskje Tandberg Bildeler kan skaffe også. http://www.tandberg-bildeler.com/ Begge fimaene holder til i Larvik. Ellers så har du GBL Bildeler i Hokksund, tlf. 32 75 38 00, evnt. http://www.hofbilopphuggeri.no/index.htm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Er vel ikke verre enn å få enten GS eller Koed til å lete etter en i Tyskland. Det var det de gjorde med den jeg kjøpte. Tror det gikk et par uker. Men min bil var jo kjørbare i mellomtiden da... Det er jo ikke din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Se her ja Kai-P, nå fikk jeg litt å kikke igjennom takk takk. StigJ: ja min står på en låve å venter på en mekaniker skal sette igang dvs meg. er klar men trenger riktig del. fant denne på Atracco.se, men dele nr aviker med 1 tall i forhold til orginalen: Y-2023629 BAKVÄXEL/DIFF. 2001 3347 8750 kr , 1428164/E8049L:3.23 link: http://www.atracco.se/Part.aspx?delunik ... =Y&ctx=pub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Bare hyggelig! Du kan jo høre med Saggrenda Bilopphuggeri også, http://www.bruktdeler.com/. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Fikk litt respons fra Tandberg! de skal sjekke litt for meg, skal ringe de opp igjen i morgen for å høre hva de kan få tak i. Han handlet vist mye fra Danmark, så kunne ordne en hyggeligere pris derfra hvis de hadde noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå