Gå til innhold

Ureg. E36 M3 i kollisjon i Langangen

MonsterM3
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

neida, er bare for mange tapere i samfunnet.. du kan jo ikke nekte på at når man drar av og kolliderer med noen som attpåtil er hans skyld, er totalt hjernedødt?!

skal man kjøre fort så bør man i det minste ha kontroll på hva man driver med..

Når det er personskader inne i bildet, så er ting brått litt mer alvorlig enn når det er snakk om små kollisjoner, føret var også veldig bra kan man se på bildet, så da er lang bremsestrekning også ute av bildet, da gjenstår enten rus eller for høg hastighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet du ikke årsaken til at han mistet kontrollen så tror du skal være litt forsikiktig..Etter hva jeg har fått med meg så er ikke du så jævla smart heller.

Hvor får du denne påstanden fra ?

Godt det ikke kom en familie med 3 unger på tur i dette fine sommer være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, skal vel ikke mye til for å forstå at dette har med fart å gjøre, sjekk bremsesporene både før og etter laurelen.. til og med jeg ser jo at det der har gått litt fortere enn hva som er trygt for den strekninga. I tillegg til de lange sporene, så har han fronta med en bil, noe som senker hastigheten rimelig bra?! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke komme med navn på han som kjørte, men det jeg fikk høre igår var at han kjørte med skilt fra en IS(?), og han hadde en m3 motor i. Forsikringa var på også på en IS, så her kommer han vel til å ende opp med en del gjeld..

Trist det må gå utover uskyldige mennesker i trafikken :/

Håper han får det han fortjener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, skal vel ikke mye til for å forstå at dette har med fart å gjøre, sjekk bremsesporene både før og etter laurelen.. til og med jeg ser jo at det der har gått litt fortere enn hva som er trygt for den strekninga. I tillegg til de lange sporene, så har han fronta med en bil, noe som senker hastigheten rimelig bra?! :roll:

Lite bremsespor på bildet gitt.

Et smart sitat fra just-turbodiesel: 'skal man kjøre fort så bør man i det minste ha kontroll på hva man driver med.. '

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet du ikke årsaken til at han mistet kontrollen så tror du skal være litt forsikiktig..Etter hva jeg har fått med meg så er ikke du så jævla smart heller.

+1

Nå er det ingen her som med sikkerhet kan si hva som hendte her! Blir for dumt å drive å jekke seg Just-turbodiesel! du vet ikke hva som ha skjedd en gang. Lett å bli tøff i trynet bak en skjerm og et tastatur vettu, du er vel enn sånn som tøffer deg når det er mye folk rundt deg men med en gang man spør om man skal fortsette "diskusjonen" i bakgården så bakker du unna. Har vært ute for noen sånne små brøleaper som deg før, artig hvor fort de gir seg bare man drar dem ut med på utsiden :wink:

Har du ikke baller nok til å ta støyten for å være svær i kjeften så hold den lukket heller [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så så..

Om man ikke skal uttale seg om hastigheter eller hva som faktisk forårsaket smellen, kan i alle fall disse foreløpige "fakta" tale sitt tydelige språk;

1: Bilen er registrert som en 318is, med en M3 motor i.

2: Bilen er forsikret som en 318is.

Allerede her viser jo vedkommende at han ikke har det sunneste forholdet til å gjøre ting riktig.

Sånne ulykker som dette er HOVEDGRUNNEN til at folk må kjøre lovlige biler!

Tenk om han selv ble krøplet, eller enda verre,meide ned en hel familie - å kjøre en ulovlig ombygget bil går under GROV uaktsomhet både i justisvesenet og hos forsikrinsselskapene.

Fuck it,beskytte denne fyren pga at vi ikke vet hva som skjedde? Tipper det er ganske åpenbart at han har testa denne hjemmebyggen sin litt for hardt og at det gikk åt skogen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1

Nå er det ingen her som med sikkerhet kan si hva som hendte her! Blir for dumt å drive å jekke seg Just-turbodiesel! du vet ikke hva som ha skjedd en gang. Lett å bli tøff i trynet bak en skjerm og et tastatur vettu, du er vel enn sånn som tøffer deg når det er mye folk rundt deg men med en gang man spør om man skal fortsette "diskusjonen" i bakgården så bakker du unna. Har vært ute for noen sånne små brøleaper som deg før, artig hvor fort de gir seg bare man drar dem ut med på utsiden :wink:

Har du ikke baller nok til å ta støyten for å være svær i kjeften så hold den lukket heller [-X

lol, jeg begynner faktisk å synes du er søt, du har så kul måte å uttale deg på :applause::D, du redegjør godt for deg.. :mrgreen:

wacman uttyper det jeg prøvde å si :P

Når det er en laurel som blir ødelagt så er det klar man blir litt jekka! Hadde det vært en ny toyota hadde jeg gitt blaffen.. men klassiske kvalitetsbiler er det tragisk at skal gå tapt pga ens dumhet.

Problemet er jo at det som OFTEST er sjåføren som har mista kontrollen med sprek bil i slike situasjoner, akkurat i dette tilfellet er det kanskje noe annet, men det har ingenting å si for budskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan egentlig ikke skjønne at du tenker på bilen når noen kolliderer. Som nevnt tidligere, hva hvis det hadde vært en familie med små barn ut på tur? Hadde du tenkt, "ånei, en firkantet gammel riskoker med diesel har blitt vraket"??

Greit nokk han i E36en har gjort en grov feil, både med å kjøre uregistrert bil, og alt for fort, men det betyr ikke at hundre bedrevitere kan sitte å påstå at han nesten ikke har livets rett lenger.

Du har vel noen svin på skogen du og regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1276489447000_newPic_2114_jpg_3290044708x708r.jpg

hvis du ikke ser spor der, så er det ikke håp. :P Har du prøvd å bremse eller skrense på tørr asfalt, så veit du godt at det der ikke er 60km i timen :wink:

Klart jeg ser sporene i asfalten der, men er ikke så sikker på om det der er bremsespor gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...