Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen er vel ikke så fin, siden han har tatt bilde av et eksosanlegg og noen felger? :P haha

Skrevet
Bilen er vel ikke så fin, siden han har tatt bilde av et eksosanlegg og noen felger? :P haha

Derfor jeg skrev hva autodb koden var, gå på autodb og tast inn den.

Så kommer noen bilder opp. ;)

Skrevet

Ut fra bildene i anonnsen så virket det som en slabbedask som skal selge, masse deler og rot å skrot som ligger å slenger, ikke har han giddet å snu bildet 180 grader heller.

I baksete plassen der, er det rust som er på bildet? Panser som står åpent sånn halveis?? tror ikke jeg hadde giddet å sett på den en gang.

Skrevet
Ut fra bildene i anonnsen så virket det som en slabbedask som skal selge, masse deler og rot å skrot som ligger å slenger, ikke har han giddet å snu bildet 180 grader heller.

I baksete plassen der, er det rust som er på bildet? Panser som står åpent sånn halveis?? tror ikke jeg hadde giddet å sett på den en gang.

Hva forventer du for ca 13.000,-? Det er en gammel E30 som er bygget for å herje med. Panseret står nok slik for at varm luft skal forsvinne fra motorromet.

Skrevet

Billig morro!

Får jo knapt en 2-dørs 316 for den prisen nå for tida så er bare å handle hvis den ikke er helt ihjelkjørt! :D

Skrevet

Helt grei denne. Fin pris for en ombygd og godkjent '325' med litt ekstra deler på kjøpet. Fin verdi for pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...