E30Frelst Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Ga bilen en liten vask i går, og tok noen bilder i dagens morgentimer! Plassen jeg visste om var perfekt for anledningen, men.. Ideet sola stakk fram, trur dere ikke at det eneste stedet på hele himmelen det var en sky, var forran sola.. Joda.. Men her er iallefall noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Strøøkent! Da fikk jeg fyllt opp harddisken enda litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Flotte bilder av en flott E30 Likte spesielt godt det 4. bilde! E30 er ett tidløst motiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Meget pen! Lite tips på første bilde er å snu hjulet andre veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Hehe, skal huske det til neste gang Jonas : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 den var røøøøøøøøøøøøøøøøøøøddig! har virkelig sansen for biler som ser "originale" ut, men som absolutt ikke er det.. hehe f eks godt senka med noen felger er mye tøffere, men som også ser "originale" ut, ellers så og si helt originalt, det er tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 den var røøøøøøøøøøøøøøøøøøøddig!har virkelig sansen for biler som ser "originale" ut, men som absolutt ikke er det.. hehe f eks godt senka med noen felger er mye tøffere, men som også ser "originale" ut, ellers så og si helt originalt, det er tøft. Men jaggu, liker du den ? Trudde E30 var den styggeste bilen som hadde rulla ut fra BMW's produksjonsbånd jeg Er mildt sagt sjokkert ^^, Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Ååhh..det ser så koselig ut ^^ Men hva faen har du lighter for? Begynt å sutte på kondispinner igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Denne var clean! meget pen E30 du har her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Ååhh..det ser så koselig ut ^^Men hva faen har du lighter for? Begynt å sutte på kondispinner igjen? Det var ikke koselig da den forbanna skyen plutselig dukka opp Jeg - kondispinner ? Neeheeei, det har vi ikkke settt : D Takk for koselige kommentarer folkens : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Meget NAJS! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Kjempefine bilder av en flott bil og sommernettene i Norge er sannelig vakre. Jeg har kjørt over denne broen som jeg tror ligger noe nord for Rena i Østerdalen. Det var for 24 år siden i en helt ny E28 M535iA... det var tider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Flotte bilder, og naturen var ikke så verst heller. Perfekt senk! Dere liker den brua deres der oppe...ser flere fotograferer på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå