Gå til innhold

slitt skinnratt.

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan jo prøve å farge det opp. Jeg går straks i gang med å farge opp mitt ratt.

Da bruker du f.eks dette produktet;

Colour Make Up

mjz1qlu355qiszr6qb6e.jpg

Fargekrem til bruk på lær som har krakelert eller har skade I narven. Finnes i 25 forskjellige farger.

Link til fargekart; http://www.leathermaster.no/produkter/h ... farger.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper nok desverre ikke når skinnet er revnet. hadde innbrudd i bilen. rattet overlevde det. men så stod den på verksted i 3 mnd. og så ut som de hadde brukt hansker med sandpapir på rattet. og det var en stor flenge i skinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enkelt å bytte rattet. er 2 torx på baksiden av rattet. så løsner airbag. husk og ta av batteriet før du tar av airbag. etter airbag er av er det en 17mm skrue du skrur ut så er rattet løst.

kan jo se etter denne bare.

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/700987

Takk for det, da er det bare og bestille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Jeg løfter denne tråden. Det er svært mange firmaer i Tyskland/Polen som driver med dette. Har noen sendt ned et ratt og/eller har erfaringer med ovennevnte bedrift? Hvilken andre firmaer kan anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg prøvde å sende til Tyskland, posten fucket det til, hadde alle papirer med, men allikavel så klarte DHL i Tyskland å la pakken ligge 4 uker uten å vite hvor den var, i feil by.Fikk den i retur med krav om 375 kr i returporto :shock: .Får nå sendt nyresturert M3 ratt fra Tyskland som plaster på såret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...