Gå til innhold

slitt skinnratt.


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt flere ratt fra et tysk firma på ebay... Både skinn og alcantara! Strøkent!!! Husker ikke navnet men kosta rundt 3500... Men tror nok di aller fleste salmakere tar på seg sånn jobb men tror nok man kan kjøpe nytt ratt på ebay for samme prisen :) 

men for di som har ratt som bare er slitt så tror jeg man kan farge opp dette. Folk farger jo opp rimelig slitne seter som blir seende ganske bra ut! En ordentlig detailer bør nok kunne svare mere nøyaktig på dette men ser ikke noe grunn til at det ikke skal gå. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Basse Lusk skrev:

Det er en i Stavanger som driver med dette: https://www.facebook.com/NyttRatt/

Prisen ligger rundt 1500 for innbytte sist jeg sjekket. Tar også girkuler.

Fant disse istad, og har sendt en melding.  Fordelen her er vell at du kan få ett nytt ratt tilsendt før du sender inn ditt gamle, hvis de har på lager. Dette er jo isåfall ett meget stort pluss for min del. Burde jeg gå for alcantara eller skinn? Har fult alcantara interiør fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 18. september 2016 at 23.11, tennbrikket skrev:

Fant disse istad, og har sendt en melding.  Fordelen her er vell at du kan få ett nytt ratt tilsendt før du sender inn ditt gamle, hvis de har på lager. Dette er jo isåfall ett meget stort pluss for min del. Burde jeg gå for alcantara eller skinn? Har fult alcantara interiør fra før.

 Da hadde jeg definitivt tatt alcantara! Sykt digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ivrig86 skrev:

 Da hadde jeg definitivt tatt alcantara! Sykt digg!

de svarte meg etter 4 dager, endte opp med dette.  Kostet 1350kr og jeg får rattet tilsendt i posten før jeg betaler og sender mitt gamle tilbake. Er en veldig bra løsning for kjøperen.  Leste endel om alcantara, og dessverre er holdbarheten dårlig på det. Man må i tillegg passe på å være ren på hendene. Olje og fett tærer veldig fort på alcantara. Selv om det helt klart ser bra ut og er godt å holde i14423766_1724495861209019_267844697_o.jp

IMG_6823.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell forsåvidt, men kan ikke skryte på meg at jeg er like flink til det alltid. Er jo trossalt bare en bruksbil. Hadde det vært noe samleobjekt så hadde jeg vell kanskje vært litt renere bak rattet. Du har vell ikke tilfeldigvis erfaringer med å demontere ratt på BMW av årgang tidlig 2000 tallet? Får jo rattet før jeg sender inn det gamle, så regner med jeg får litt tid på meg til å demontere men.

Endret av tennbrikket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...