bmw530i Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 problemet er sitter et kontaktstykke på luftfilterboksen, åssen blir det uten den? erfaring? Jeg er ikke en som tror man får 10hester av å bytte filter bytter det for lyden skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rodeglæppen Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 hei prøvde uten kontakten på min e36 og da fuska den så det er nok slik. åpent luftfilter er egentlig bare bedre for lyden sin skyld. jeg har ikke merka noe effekt forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 jeg vil kun ha det for lyden sin skyld men åssen kan man da ha åpent filter på min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Hadde det på E46 318n min (samme som din) og det var ikke noe problem Men ville rigga til et varmeskjold. Det følger ikke med i KN-kittet til 318. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Jeg har Greenfilter på min E46 318i. Null problem det. Kontaktstykket du sikkert tenker på kan fjernes fra boksen. Den er bare festet utenpå. Jeg stripset den fast til belgen mellom filteret og motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 høres greit ut takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå